پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقدیر‌های گزینشی روز خبرنگار ادامه دارد! | اینبار در رودبنه شهرستان لاهیجان!
    22 مرداد 1396 - 23:38
    شناسه : 76408
    0

    در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهر رودبنه شهرستان لاهیجان که با همت شهرداری و شورای شهر این شهر برگزار شد، نماینده ای از پایگاه خبری تحلیلی «بامردم» برای تقدیر دعوت نشد و این در حالی است که بخش بسیار زیادی از اخبار این شهر توسط این رسانه استانی پوشش داده شده است! این عدم دعوت […]

    پ
    پ

    در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهر رودبنه شهرستان لاهیجان که با همت شهرداری و شورای شهر این شهر برگزار شد، نماینده ای از پایگاه خبری تحلیلی «بامردم» برای تقدیر دعوت نشد و این در حالی است که بخش بسیار زیادی از اخبار این شهر توسط این رسانه استانی پوشش داده شده است!

    این عدم دعوت فقط به پایگاه خبری «بامردم» برنمی گردد، ظاهرا از پایگاه خبری «لاهیجان و رودبنه» که حتی نام این شهر را نیز یدک می کشد و بخش قابل ملاحظه ای از اخبار این پایگاه مربوط به این شهر است نیز نماینده ای برای تجلیل دعوت نشد! گفته می شود این عدم دعوت به انتشار یک خبر انتقادی این پایگاه خبری محلی بر می گردد.

    برخی از مدیران استانی و شهرستانی همچنان به دستور جدی استاندار مبنی بر تجلیل بی قید و شرط از همه خبرنگاران فعال بی توجه هستند!

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.