پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیگار کشیدن اسطوره فوتبال در استادیوم+ عکس
    23 مرداد 1396 - 0:20
    شناسه : 76437
    1

    دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان شب گذشته درحالی که سیگار بر لب داشت، دیدار دو تیم آلکمار و آیندهوون را تماشا می کرد. دیگو مارادونا فوتبالیست مشهور جهان که یکی از پرحاشیه ترین ستاره های فوتبال است، شب گذشته نیز در استادیوم فیلیپس هلند بازی فوتبال را در حالی که سیگار می کشید […]

    پ
    پ

    دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان شب گذشته درحالی که سیگار بر لب داشت، دیدار دو تیم آلکمار و آیندهوون را تماشا می کرد.

    کشیدن دیگو آرماندو مارادونا - سیگار کشیدن اسطوره فوتبال در استادیوم+ عکس - استادیوم

    دیگو مارادونا فوتبالیست مشهور جهان که یکی از پرحاشیه ترین ستاره های فوتبال است، شب گذشته نیز در استادیوم فیلیپس هلند بازی فوتبال را در حالی که سیگار می کشید تماشا می کرد.

    او که سرمربی تیم الفجیره امارات است، این روزها برای برگزاری اردوی تیمش در هلند به سر می برد که شب گذشته برای تماشای دیدار دو تیم آلکمار و آیندهوون به استادیوم فیلیپس رفته بود.

    در این دیدار جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان 90 دقیقه بازی کرد و در پایان با حساب 3 بر 2 آیندهوون توانست آلکمار را شکست دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.