شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از 90 درصد وزرای پیشنهادی به راحتی رای اعتماد خواهند گرفت
    23 مرداد 1396 - 13:56
    شناسه : 76571
    0

    سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: در مورد آقای سلطانی فر قطعا نظر فراکسیون مثبت است. پیش بینی میکنم بیش از 90 درصد از وزرای پیشنهادی از نماندگان مردم رای اعتماد خواهند گرفت. «مهرداد لاهوتی» سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین […]

    پ
    پ

    سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: در مورد آقای سلطانی فر قطعا نظر فراکسیون مثبت است. پیش بینی میکنم بیش از 90 درصد از وزرای پیشنهادی از نماندگان مردم رای اعتماد خواهند گرفت.

    امام جمعه جدید لنگرود 7 - بیش از 90 درصد وزرای پیشنهادی به راحتی رای اعتماد خواهند گرفت -

    «مهرداد لاهوتی» سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین با سلطانی‌فر و بطحایی گزینه‌های پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش، گفت: جلسه امروز به منظور بررسی برنامه‌های آقایان بطحایی و سلطانی‌فر گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان بود. در این جلسه نمایندگان سوالاتی را از بطحایی درباره مسائل اقتصادی وزارت آموزش و پرورش مطرح کردند و خود او نیز درباره مسائل اقتصادی وزارتخانه نگرانی‌هایی داشت، ولی نسبت به سلطانی‌فر، نمایندگان نظر مثبتی داشتند.

    سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: بنابراین در مورد آقای سلطانی‌فر قطعا نظر فراکسیون مثبت است، ولی در رابطه با آقای بطحایی آخرین نتایج بررسی فراکسیون روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

    لاهوتی با اشاره به کابینه معرفی شده از سوی رییس جمهوری افزود: کابینه معقولی به مجلس معرفی شده است و حفظ وضعیت موجود مهم ترین رسالت دولت دوازدهم خواهد بود. آقای هاشمی وزیر خوبی بود و راه خوبی را شروع کرد. آخوندی وزیر مثبتی بود و آقای ربیعی سالم کار کرد و رحمانی فضلی آدم بدون حاشیه ای بود. با توجه به عملکرد این وزرا در دولت یازدهم مجلس نیز انتظار معرفی همچین کابینه ای را داشت که رییس جمهوری این کار را انجام دادند.

    او در پایان درباره پیش بینی خود از رای اعتماد مجلس به وزری پیشنهادی گفت: بیش از 90 درصد کابینه به راحتی می‌توانند از نمایندگان رای اعتماد بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.