یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 30 خرداد 1395 - 10:43
    شناسه : 7676
    2

    فروتن گل‌آرا و امین قاسمی‌پور نمایندگان تیم ملی بوکس ایران در سومین روز از رقابت‌های انتخابی المپیک با شکست مقابل حریفان خود شانس رسیدن به المپیک برزیل را از دست دادند. به گزارش بامردم، رقابت‌های جهانی باکو (سهمیه المپیک که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود با حضور ۴۶۹ بوکسور […]

    پ
    پ

    فروتن گل‌آرا و امین قاسمی‌پور نمایندگان تیم ملی بوکس ایران در سومین روز از رقابت‌های انتخابی المپیک با شکست مقابل حریفان خود شانس رسیدن به المپیک برزیل را از دست دادند.

    به گزارش بامردم، رقابت‌های جهانی باکو (سهمیه المپیک که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود با حضور ۴۶۹ بوکسور از ۱۰۵ کشور از روز پنج‌شنبه در شهر باکو آذربایجان آغاز شده است.

    امروز شنبه در سومین روز از این رقابت‌ها فروتن گل‌آرا در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست مقابل نماینده دومینکن از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

    امین قاسمی‌پور نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز با شکست مقابل نماینده بریتانیا شانس رسیدن به المپیک برزیل را از دست داد. اما سالار غلامی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با شکست نماینده مجارستان به دور بعدی راه یافت.

    طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس در رقابت‌های جهانی باکو در مجموع ۳۹ بوکسور جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب خواهند کرد.

    این رقابت‌ها در سالن سرحدچی برگزار می‌شود.

    تیم ملی بوکس ایران با ترکیب ۸ بوکسور راهی این رقابت‌ها شده که تاکنون ۳ نفر از نمایندگان کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند.

    عبدالرضا انصاری، علیرضا اسبکی، اصغر اشرفی، همایون امیری و مهدی شفیعی به عنوان کادر فنی کنار ملی‌پوشان در این رقابت‌ها حضور دارند.

    تیم ملی ایران در اوزان ۴۹ و ۸۱ کیلوگرم نماینده‌ای به این رقابت‌ها اعزام نکرده است.

    ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی باکو به شرح زیر است:

    ۵۲کیلوگرم: سجاد محمدپور

    ۵۶ کیلوگرم: احسان سپهوندی

    ۶۰کیلوگرم: فروتن گل آرا ( از دور رقابت‌ها حذف شد)

    ۶۴ کیلوگرم: هادی ماکویی( از دور رقابت‌ها حذف شد)

    ۶۹کیلوگرم: امین قاسمی پور ( از دور رقابت‌ها حذف شد)

    ۷۵کیلوگرم: سیاوش امیدی

    ۹۱کیلوگرم: سالار غلامی

    ۹۱+‌کیلوگرم: محمد علی شهیدی( از دور رقابت‌ها حذف شد)

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.