جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت در رفع بیکاری موفق نبود/ بسیاری از حوزه ها در اختیار رئیس جمهور نیست
    30 خرداد 1395 - 10:57
    شناسه : 7681
    0

    استاد دانشگاه تهران با توجه به وجود ۷ میلیون بیکار در کشور این دولت در رفع بیکاری موفق نبوده است، گفت: رکود موجب ایجاد مشکلات اقتصادی و فلج شدن آن شده است و نمره فعالیت اقتصادی دولت ۱۳ است به گزارش بامردم، صادق زیبا کلام شامگاه شنبه در همایش ۲۴ خرداد در همایش ضیافت ۲۴ […]

    پ
    پ

    صادق زیباکلام

    استاد دانشگاه تهران با توجه به وجود ۷ میلیون بیکار در کشور این دولت در رفع بیکاری موفق نبوده است، گفت: رکود موجب ایجاد مشکلات اقتصادی و فلج شدن آن شده است و نمره فعالیت اقتصادی دولت ۱۳ است

    به گزارش بامردم، صادق زیبا کلام شامگاه شنبه در همایش ۲۴ خرداد در همایش ضیافت ۲۴ و سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در سالن هلال احمر مازندران نمره دولت روحانی را در زمینه برجام و توافق هسته ای حدود ۱۹ عنوان و اظهارداشت: اگر اساس داوری برای برجام مصالح ملی نباشد و انگیزه های سیاسی و خطی باشد باید به آن نمره منفی داد.

    استاد دانشگاه تهران با توجه به وجود ۷ میلیون بیکار در کشور این دولت در رفع بیکاری موفق نبوده است، تصریح کرد: رکود موجب ایجاد مشکلات اقتصادی و فلج شدن آن شده است و نمره فعالیت اقتصادی دولت ۱۳ است.

    زیباکلام رقابت بین اصولگرایان و اعتدالیون در انتخابات سال ۹۲ اشاره و اذعان داشت:  با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بسیاری از حوزه ها در اختیار رئیس جمهور نبود.

    وی  خاطرنشان کرد: سه سال گذشته شرایط منطقه برای هر دولت نامطلوب است و روابط کشور با کشورهای همسایه همانند زمان جنگ تیره و تار نبود.

    استاد دانشگاه تهران با اعلام اینکه درآمد نفتی دولت یازدهم یک سوم دولت گذشته است، افزود: باید به کارنامه دولت روحانی و عملکرد آن توجه شود.

    زیبا کلام با بیان اینکه باید کارنامه  حوزه سیاست خارجی، اقتصاد، اجتماعی و حقوق شهروندی مورد بررسی قرار گیرد، گفت: دولت روحانی بیشترین موفقیت خود را در حوزه سیاست خارجی و توافق هسته ای دارد که باید به آن نمره بالا داد.

    وی بیان کرد: برخی برجام را با قرارداد ترکمنچای قیاس می کنند که این اشتباه ست، و باید به تیم مذاکره کننده نمره ۱۹ را داد.

    استاد دانشگاه تهران اقتصاد کشور را فاسد و ناکارآمد عنوان کرد وافزود: در طول تاریخ هیچ اقتصاد دولتی موفق نبوده و اقتصاد دولتی کشور هم موفق نمی شود.

    زیبا کلام یکی از برنامه های مهم کشور را بعد از برجام  که تبلیغات نادرست داخل کشور مانع آن شد را سرمایه گذاری خارجی عنوان کرد.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب به حوزه آزادی ای سیاسی دولت یازدهم نمره ۱۰ را می دهد، افزود: آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر بر عهده دولت یازدهم نیست.

    زیبا کلام با اعلام اینکه شرایط امنیتی دانشگاهها را در دولت یازدهم نسبت دولت قبل نامطلوب خواند و افزود: انجمن های اسلامی در دولت یازدهم فعالیت خود را مجددا آغاز نمود.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.