پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر
    24 مرداد 1396 - 0:27
    شناسه : 76848
    0

     اردوی جهادی ویژه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم و کوهستانی فیاب و چنگول دهستان لات لیل بخش اطاقور این شهرستان برگزار شد. در این سفر مشکلات اهالی روستاهای محروم و کوهستانی فی آب و چنگول دهستان لات لیل بخش اطاقور شهرستان لنگرود بصورت میدانی […]

    پ
    پ

     اردوی جهادی ویژه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم و کوهستانی فیاب و چنگول دهستان لات لیل بخش اطاقور این شهرستان برگزار شد.

    در این سفر مشکلات اهالی روستاهای محروم و کوهستانی فی آب و چنگول دهستان لات لیل بخش اطاقور شهرستان لنگرود بصورت میدانی بررسی شد.

    کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 3 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری

    فرماندار لنگرود در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم»، گفت: در این اردوی جهادی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود در قالب کاروان تدبیر و امید با گذر از مسیر های دشوار و صعب العبور از چند روستای کوهستانی به صورت میدانی بازدید کردند.

    سید رضا جوادپور افزود: پیمودن این مسیر های دشوار بیشتر از یک ساعت طول کشید و بیشتر روسای ادارات در این اردوی جهادی همراه ما بودند و از نزدیک به بررسی مشکلات مردم و گفت و گو با اهالی این روستا های محروم پرداختند.

    وی عنوان کرد: در بحث مشکل برق سال گذشته پیگیری هایی انجام شد و اعتباری حدود 200 میلیون تومان برای تامین برق این روستا های محروم از طریق انرژی خورشیدی تصویب شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به وضعیت راه دسترسی به این روستا ها خاطرنشان کرد: قسمتی از راه های دسترسی وضعیت خوبی دارند اما بخشی از راه های دسترسی به این روستا ها نیز مناسب نیستند و خطرناک می باشند که در رابطه با آن نیز تصمیماتی گرفته شده است که قرار است با پشتیبانی مالی فرمانداری و با همکاری سپاه پاسداران و سایر نهادها و ارگان های مرتبط راه مناسبی احداث شود.

    جوادپور سفر کاروان تدبیر و امید را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: به نظر بنده برگزاری این چنین سفر ها و ارودهای جهادی و حضور مسئولین در کنار مردم روحیه جهادی و اهداف انقلاب اسلامی را  زنده نگه می دارد و می بایست این گونه سفرها ادامه دار باشد.

    بخشدار اطاقور نیز در حاشیه این اردوی جهادی به «بامردم» گفت: در دولت تدبیر و امید ۶۵ روستا از روستاهای بخش اطاقور  از نعمت گاز بهره مند و در هفته دولت امسال نیز سه تا پنج روستای دیگر به شبکه گازرسانی خواهد پیوست.

    شیرزاد روشن با قدردانی از حمایت های ویژه مهندس جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود و مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز در بخش اطاقور قطار خدمت و سازندگی رو به شکوفایی است و در هفته دولت در بخش اطاقور شاهد افتتاح پروژه های عام المنفعه در این بخش خواهیم بود.

    بخشدار اطاقور  با قدردانی از توجه رسانه ها در انعکاس اخبار این بخش گفت: ما به تبعیت از امام راحل آماده ارایه و بیان خدمات عام المنفعه انجام شده جهت تنویر افکار عمومی هستیم و و فضای مجازی و رسانه ها را بعنوان بازوان مسئولین می دانیم۰

    خبرنگار:ابوالفضل شکری

    کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 1 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 2 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 4 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 5 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 6 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود 7 - سفر کاروان تدبیر و امید به روستاهای محروم شهرستان لنگرود انجام شد + تصاویر - ابوالفضل شکری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.