جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رحمانی‌فضلی قطعا رأی اعتماد می‌گیرد!
    24 مرداد 1396 - 10:11
    شناسه : 76894
    0

    سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: عبدالرضا رحمانی‌فضلی حتما از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد می‌گیرد؛ البته تلاش می‌کنیم که بتواند با رأی بالاتری نسبت به سال 92 وارد کابینه دوازدهم شود.   مهرداد لاهوتی در گفت‎وگو با خبرآنلاین عملکرد عبدالرضا رحمانی‎فضلی را در وزارت کشور مثبت خواند و اظهار کرد: کار وزارت کشور جامعیت دارد و […]

    پ
    پ

    سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: عبدالرضا رحمانی‌فضلی حتما از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد می‌گیرد؛ البته تلاش می‌کنیم که بتواند با رأی بالاتری نسبت به سال 92 وارد کابینه دوازدهم شود.

     نماینده لنگرود 1 - رحمانی‌فضلی قطعا رأی اعتماد می‌گیرد! - رأی اعتماد

    مهرداد لاهوتی در گفت‎وگو با خبرآنلاین عملکرد عبدالرضا رحمانی‎فضلی را در وزارت کشور مثبت خواند و اظهار کرد: کار وزارت کشور جامعیت دارد و بسیاری از چالش ها و مواردی که مسئولیتش با وزراتخانه‎های دیگر است، در استان ها از سوی وزارت کشور مدیریت می‎شود.

    وی افزود: وقتی رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم شد باید کل استانداران، فرمانداران و بخشدران را تغییر می داد تا آنها نیز بروند و در حوزه های مسئولیت خود مدیران را جابه جا کنند. هر کدام از این جابه‎جایی ها می توانست با تنشی همراه شود اما چون آقای رحمانی فضلی همواره بدون حاشیه کار می کند، در دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی خیلی خوب وزارت کشور را مدیریت کرد.

    سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه رحمانی فضلی در دولت یازدهم انتظارات را برآورده کرد، یادآور شد: این انتظارات هم در اداره امور اجرایی در استان ها و هم برگزاری انتخابات محقق شد.

    به اعتقاد وی، وزیر کشور در چهار سال گذشته مدیریت خوبی داشته و حتما بار دیگر از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد می گیرد. اما تلاش می کنیم که او بتواند با رأی بالاتری نسبت به سال 92 وارد کابینه دوازدهم شود.

    وی با اشاره به ویژگی های مثبت مدیریتی رحمانی فضلی در وزارت کشور ادامه داد: مهمتر از همه این ویژگی ها سلامت در کار و صداقت در گفتار است که او داشت. در مجموع آقای رحمانی فضلی را وزیر موفقی می دانیم.

    لاهوتی تأکید کرد: رحمانی فضلی بدون حاشیه و تنش چهار سال وزارت کشور را مدیریت کرد. فضای آرامش در استان ها مشهود بود، اگر همین مشی را در دولت دوازدهم هم بتواند ادامه دهد، قطعا در سال 1400 همچون امروز از وزرای موفق کابینه خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.