جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور است که مسئولی در سیاهکل عوض می شود و کسی خبر ندارد!
    30 خرداد 1395 - 20:28
    شناسه : 7707
    0

    حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: اگر مسئولی از ساعت ۶ صبح به روستاها و مناطقی که مربوط به حوزه مدیرتی خود است برود و با مردم دیدار کند، موجب خوشحالی مردم می شود. به گزارش بامردم،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در اولین نشست شورای مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم شهرستان سیاهکل، با اشاره […]

    پ
    پ

    حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل (2)

    حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: اگر مسئولی از ساعت ۶ صبح به روستاها و مناطقی که مربوط به حوزه مدیرتی خود است برود و با مردم دیدار کند، موجب خوشحالی مردم می شود.

    به گزارش بامردم،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در اولین نشست شورای مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم شهرستان سیاهکل، با اشاره به تغییر در ریاست اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل، اظهار داشت: چطور است که مسئولی درسیاهکل عوض می شود و کسی خبر ندارد! مسئولین اداره کل اوقاف می بایست برای تغییر رئیس اداره اوقاف سیاهکل مسئولین این شهرستان را نیز در جریان می گذاشتند.

    وی با تبریک انتخاب حجت الاسلام مهدی بازدار به این مسئولیت گفت: بازدار فردی کاری است و من خاطره خوب کاری با وی در لنگرود دارم. با آمدن بازدار در لاهیجان و سیاهکل دریچه ای از امید برای ما فراهم شده است.

    امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه اگر مسئولی از ساعت ۶ صبح به روستاها و مناطقی که مربوط به حوزه مدیرتی خود است برود و با مردم دیدار کند، موجب خوشحالی مردم می شود، بیان کرد: اسلامی فرماندار سیاهکل نیز چنین شخصی است و همواره در حال تلاش برای انجام کارها می باشد.

    حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه دین بهترین بازدارنده است، تصریح کرد: بی کاری، بالا رفتن سن ازدواج و آمار طلاق به دلیل دوری از دین و معنویت است. با توجه به دستورات دین اسلام و عمل به آنها، مشکلات جامعه برطرف می شود.

    وی با بیان اینکه نمازخواندن فقط برای آخرت نیست، بلکه برای دنیا نیز می باشد، افزود: با افزایش معنویت، جرم ها کم می شوند و این موضوع را در ماه رمضان به خوبی مشاهده می کنیم.

    امام جمعه سیاهکل با اشاره به صحبت های آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گیلان در این جلسه، خاطرنشان کرد: مدیران می بایست به خانواده های خوب توجه ویژه ای داشته باشند.

    حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: وقتیکه یک روحانی دلسوز تذکر می دهد، به جای اینکه بپذیریم می گوییم که چرا تذکر داده است.

    وی با توجه به آمار بی کاری ابراز کرد: دولت در بسیاری از موارد نیاز به نیروی کار دارد و می تواند جوان ها را جذب کند، البته آنها نیز برای خود دلایلی دارند.

    در سیاهکل

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.