پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامه سرگشاده اصلاح‌طلبان و حامیان دولت شهرستان‌های رودسر و املش به استاندار گیلان پیرو نگرانی از انتصابات مدیران!
    24 مرداد 1396 - 22:26
    شناسه : 77082
    0

    پیرو نگرانی از انتصابات مدیران، شورای مشورتی اصلاح طلبان و روسای ستاد دکتر روحانی در شهرستانهای رودسر و املش نامه سرگشاده را برای استاندار گیلان نوشتند. به گزارش «بامردم»، متن این نامه به شرح زیر می باشد: بنام خدا جناب آقای دکتر نجفی، استاندار محترم گیلان با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی […]

    پ
    پ

    پیرو نگرانی از انتصابات مدیران، شورای مشورتی اصلاح طلبان و روسای ستاد دکتر روحانی در شهرستانهای رودسر و املش نامه سرگشاده را برای استاندار گیلان نوشتند.

    سرگشاده - نامه سرگشاده اصلاح‌طلبان و حامیان دولت شهرستان‌های رودسر و املش به استاندار گیلان پیرو نگرانی از انتصابات مدیران! - استاندار

    به گزارش «بامردم»، متن این نامه به شرح زیر می باشد:

    بنام خدا

    جناب آقای دکتر نجفی، استاندار محترم گیلان

    با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و سایر دست اندرکاران امور در دولت تدبیر و امید در جهت تحقق آرمانهای ملت عزیز و بزرگ ایران که با حضور حماسی آنان در۲۹اردیبهشت ۹۶ رقم خورده است و با درود و ارزوی عزت و سرافرازی برای ملت بزرگ وسترگ ایران زمین، که باعزمی جزم وحضوری سازنده درانتخابات ۲۹اردیبهشت ۹۶،حماسه دیگری را رقم زدند !

    *به استحضار می رساند که درطی یکسال باقیمانده به این انتخابات درسطح استان گیلان درطی سخنرانی هاومصاحبه های حضرتعالی وسایر دست اندرکاران امور,هماهنگ با سیاست کلان کشوری ابلاغ شده ازسوی دولت تدبیر و امید ،محور ارزیابی صلاحیت افراد برای تصدی امور دراین دولت را ٬باور داشتن سیاستهای این دولت و همراه وهمدل بودن با آن بیان نموده بودید وحتی حضرتعالی درمراسم افطاری اعتدال و توسعه دررمضان سال ۹۵درلنگرود صریح‌بیان فرموده بودید که حتی درطی این یکسال باقیمانده به پایان عمر دولت یازدهم هم ٬اگر کسی باشد که به برنامه‌های این دولت اعتقادی ندارد نباید درسمت اجرایی خود باقی بماند !

    *درطی چندروز اخیر برخی خبرهای واصله حاکی ازان بوده که برخی افراد برای تصدی امور درمجموعه وزارت کشور در شهرستانهای رودسر و املش٬(بخشداری مرکزی املش وبخشداری چابکسر ) ازطیف کسانی مدنظر قرارگرفته اند که حامی جریانی در انتخابات اخیر بودندکه «دولت روحانی را پوسیده و ناکارآمد دانسته و عنوان نموده بودند که عمر این دولت رو به پایان است» (درصورت نیاز مستند این ادعا تقدیم می گردد).
    *چه ضرورتی به این تغییرات درزمانی که دولتی جدید در راه است احساس شده است که شائبه برانگیز است ودرکل اینگونه رفتارها نادیده گرفتن نقطه نظرات حامیان دولت درمدت اندکی پس از یک پیروزی ملی ست که پیامدهای ناگواری دارد !
    *شور ونشاط دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی وهمه مردمی که شبانه روز با شور وعشقی وصف ناپذیر برای تثبیت دولت تدبیر و امید کوشیدند ,٬باشنیدن اینگونه خبرها به دلسردی می رود !مبادا این همت بزرگ مردمی با تصمیم گیری هایی که مغایر منشور تدبیر و امید است مورد هدف قرارگرفته وبه عزم جزم آنها برای حمایت از سیاست های دولت درصحنه‌های آتی که درپیش داریم ,خللی وارد گردد!
    *
    امید به آن داریم که دست اندرکاران امور پاسخ روشنی برای همه داشته باشند که درشرایط فعلی که منادیان ناکارآمدی دولت با رنگ عوض نمودن٬ درصدد خوشه چینی وکسب نام و نشان وموقعیتی برای همفکران خودهستند تا این ناکارآمدی را اثبات نمایند ،چگونه هشیارانه ومدبرانه ضمن رعایت همه اصول قانونی ومستند به انها,تصمیم گیری سازنده ای درمسیر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید اتخاذ می نمایند ! شاخصه تدبیر درامور ,تصمیم گیری های سازنده ای است که در هر شرایطی , حاصل آنها حفظ دستاوردهاازاسیب رسانی احتمالی به آن می باشد استدعا دارد که دستور فرمایید ضمن بررسی دقیق شرایط موجود ٬موارد مطروحه دراین نامه بررسی وجهت روشنگری افکارعمومی٬ تصمیمات متخذه درجهت اصلاح امور به اطلاع عموم رسانده شود.
    باسپاس
    ،«شورای مشورتی ومجمع اصلاح طلبان و اعتدال وحامیان دولت تدبیر و امید »و«مسئولین ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی» در شهرستانهای رودسر و املش »

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.