×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان روز چهارشنبه،یکم شهریورماه ۱۳۹۶ اقدام به اعزام مشمولان فارغ تحصیل دانشگاه به مراکز آموزشی می کند.

سربازی - اعزام مشمولان فارغ تحصيل دانشگاه به مراكز آموزشی در گيلان - آموزشی در گيلان
سرهنگ”سیدحسین صدرممتاز” در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مشمولان فارغ تحصیل دانشگاه که موعد اعزامشان روز چهارشنبه، یکم شهریورماه ۱۳۹۶ می باشد باید جهت اعزام به مراکز آموزش رأس ساعت ۰۷:۰۰ تاریخ¬ یاد شده در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان واقع در بلوار خلیج فارس- کیلومتر۳ جاده رشت به تهران –جنب راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲/۸/۹۰، را تشریح کرده و گفت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد،۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.
سرهنگ صدرممتاز اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یکسال باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، فراری محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری نمودن دوره آموزش رزم مقدماتی، ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری خواهند کرد،اظهار داشت: کلیه مشمولان باهزینه سازمان وظیفه عمومی ناجا به مراکزآموزشی نیروهای مسلح اعزام می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.