جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میز دولت و مردم در نماز جمعه لنگرود تشکیل می شود | تربیون نماز جمعه به حیثیت کسی تعدی نمی کند
    25 مرداد 1396 - 17:59
    شناسه : 77194
    0

    امام جمعه لنگرود از تشکیل میز دولت و مردم در نماز جمعه این شهرستان خبر داد و گفت: حضور مسئولان در میز دولت و مردم در نماز جمعه بسیاری از مشکلات مردم را به صورت چهره به چهره برطرف می‌کند. حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه لنگرود در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته […]

    پ
    پ

    امام جمعه لنگرود از تشکیل میز دولت و مردم در نماز جمعه این شهرستان خبر داد و گفت: حضور مسئولان در میز دولت و مردم در نماز جمعه بسیاری از مشکلات مردم را به صورت چهره به چهره برطرف می‌کند.

    566 - میز دولت و مردم در نماز جمعه لنگرود تشکیل می شود | تربیون نماز جمعه به حیثیت کسی تعدی نمی کند - امام جمعه لنگرود

    حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه لنگرود در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر که امروز (25 مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: نماز جمعه نماز معمولی نیست و در روز جمعه موعود، اولین کسانی که به امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) ملحق می‌شوند اهالی نماز جمعه هستند.

    قرارگاه فرهنگی از دوقطبی شدن جلوگیری می کند

    وی یکپارپگی و دو قطبی نشدن را در شهرستان مهم دانست و اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی از دو قطبی شدن جلوگیری می‌کند و نماز جمعه نماز اشخاص خاص و جریان خاصی نیست.

    حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: نماز جمعه نماز وحدت آفرین است و شخص امام جمعه نیز باید تکیه‌گاه تمام تفکرات سیاسی باشد.

    امام جمعه لنگرود با بیان اینکه ما در حال حاضر با بحران فرهنگی مواجه هستیم، تصریح کرد: اگر نماز جمعه نماز جریان خاصی باشد، دشمن تمام استفاده خود را از این بحران خواهد برد.

    وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بحران تولد و بلوغ را پشت سر گذاشته است، اذعان کرد: الان ما در مرحله تکامل قرار داشته و در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم و وحدت نیز عاملی مهم برای از بین بردن بحران هاست.

    تربیون نماز جمعه به حیثیت کسی تعدی نمی کند

    امام جمعه لنگرود با تاکید بر اینکه قبل از انتصاب حکم امام جمعه شهرستان شایعاتی ایجاد شد، افزود: مردم به شایعات توجه نکنند و بدانند که تربیون نماز جمعه به حیثیت کسی تعدی نخواهد کرد و رعایت انصاف لحاظ می‌شود.

    وی از تشکیل میز دولت و مردم در نماز جمعه شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: نماز جمعه نماز مردم است و حضور مسئولان در میز دولت و مردم در نماز جمعه بسیاری از مشکلات مردم را برطرف می کند.

    حجت الاسلام سلیمانی، لنگرود را شهر خوبان دانست و خواستار نصب تابلویی در ورودی اول شهر با عنوان” به دارالمومنین خوش آمدید” شد و در زمینه تشکیل میز دولت و مردم در نماز جمعه لنگرود هم خواستار کمک فرماندار و حضور چشمگیر مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات مردم شد.

    شبستان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.