سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه آهن گیلان پروژه ای ملی است، اعتبارات ملی می طلبد
    31 خرداد 1395 - 10:42
    شناسه : 7737
    0

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس، گفت: راه آهن گیلان پروژه ای ملی است و اعتبارات ملی هم باید برای تکمیل آن اختصاص داده شود به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در موردضعیت پروژه های عمرانی در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه هزاران پروژه نیمه تمام در بدنه سیاست های عمرانی دولت تدبیر و […]

    پ
    پ

    دکتر-حسین-قربانی

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس، گفت: راه آهن گیلان پروژه ای ملی است و اعتبارات ملی هم باید برای تکمیل آن اختصاص داده شود

    به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در موردضعیت پروژه های عمرانی در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه هزاران پروژه نیمه تمام در بدنه سیاست های عمرانی دولت تدبیر و امید وجود دارد.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه عمرانی راه آهن گیلان نیز در بین پروژه های نیمه تمامی است که سال ها است کلید خورده است.

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با تاکید بر اینکه  راه آهن گیلان از پروژه هایی با داستان ناخوانا به شمار می رود، اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی باید در سال ۹۵ نسبت به گذشته به روند احداث این زیر ساخت مهم در گیلان سرعت ببخشد.

    قربانی تاکید کرد: پروژه راه آهن گیلان، تنها به رشت ختم نمی شود و شاخه های دیگر آن از رشت تا انزلی و آستارا، کشیده خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی درست است که در گیلان است ولی پروژه گیلانی نیست، ابراز کرد: راه آهن گیلان پروژه ای ملی است و اعتبارات ملی هم باید برای تکمیل آن اختصاص داده شود.

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در خاتمه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید  با شمار زیادی پروژه عمرانی نیمه تمام در سطح کشور مواجه است.

    کاسپین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.