شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه‎اندازی نخستین دانشکده مجازی خبر در سازمان بسیج رسانه گیلان
    26 مرداد 1396 - 1:34
    شناسه : 77431
    0

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به عملکرد مثبت رسانه‌ها، افزود: اصحاب رسانه گیلان ثابت کرده‌اند که تلاش بی‌منتی در ترویج ارزش‌های الهی و اسلامی دارند. محسن جعفری در نشست هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد:جذب، سازماندهی و آموزش از اهداف سازمان بسیج […]

    پ
    پ

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به عملکرد مثبت رسانه‌ها، افزود: اصحاب رسانه گیلان ثابت کرده‌اند که تلاش بی‌منتی در ترویج ارزش‌های الهی و اسلامی دارند.

    جعفری2 - راه‎اندازی نخستین دانشکده مجازی خبر در سازمان بسیج رسانه گیلان - بسیج رسانه گیلان
    محسن جعفری در نشست هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد:جذب، سازماندهی و آموزش از اهداف سازمان بسیج رسانه است.

    وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند گفتمان رقابتی در جامعه ایجاد کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند آثار خوب را ثبت نمایند.

    جعفری با اشاره به عملکرد مثبت رسانه‌ها، افزود: اصحاب رسانه گیلان ثابت کرده‌اند که تلاش بی‌منتی در ترویج ارزش‌های الهی و اسلامی دارند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، تصریح کرد: دانشکده مجازی خبر برای نخستین بار در کشور و به‌مناسبت روز خبرنگار در این سازمان راه‌اندازی و افتتاح شده و دوره‌های آموزشی تخصصی اصحاب رسانه در آن انجام می‌شود.

    جعفری با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان در ارزیابی‌های سازمانی به‌عنوان موفق‌ترین رده در بین سازمان‌های بسیج رسانه 32 استان کشور معرفی‌شده است،خاطرنشان کرد: در راستای این موفقیت کسب شده، گیلان میزبان جشنواره ملی مطبوعات با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال جاری شد.

    وی با بیان اینکه این سازمان نقش مهمی را در هم‌افزایی رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی داشته است، از کم‌تحملی برخی مسئولان در برخورد با رسانه‌های منتقد انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان از نقد منصفانه مطبوعات استقبال کنند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزاری 11 دوره آموزشی تخصصی خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، برگزاری جشنواره مطبوعات ابوذر، دو دوره طرح ولایت خبرنگاران را از جمله اقدامات این سازمان در طول یک سال گذشته دانست و از برگزاری دوره تخصصی خبرنگاری حرفه‌ای در شرق گیلان خبر داد.

    جعفری از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در سال جاری خبر داد و گفت: شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا امسال به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گیلان انتخاب و معرفی شده است.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.