شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولویت شورای شهر می بایست همواره انتفاع شهر باشد نه شخص یا گروه خاص
    31 خرداد 1395 - 11:13
    شناسه : 7746
    0

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان : اولویت شورای شهر می بایست همواره انتفاع شهر باشد نه شخص یا گروه خاص. به گزارش بامردم، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر در چهاردهمین جلسه شورای شهر، ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان، به مطالب عنوان شده در جلسات گذشته در ارتباط با ساماند […]

    پ
    پ

    ابراهیم مهربان

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان : اولویت شورای شهر می بایست همواره انتفاع شهر باشد نه شخص یا گروه خاص.

    به گزارش بامردم، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر در چهاردهمین جلسه شورای شهر، ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان، به مطالب عنوان شده در جلسات گذشته در ارتباط با ساماند هی بام سبز اشاره و افزود : برخی دوستان نامهربانی کردند و با ارائه تصویر صورتجلسات به کسبه بام سبز اعلام داشتند که ابراهیم مهربان و یکی دیگر از اعضای شورا خواستار جمع آوری کسبه بام سبز می باشند .

    وی گفت : اینجانب با قاطعیت عرض میکنم در خصوص بام سبز اواویت همیشه ساماندهی آن منطقه بوده و اولویت من به عنوان عضو شورا همواره انتفاع شهر بوده نه انتفاع فرد یا شخص خاصی ، در ثانی در کجای کشور، در ملکی که مالکیت آن متعلق به شهرداری است قلیان سرو می شود و افرادی که هیچ ارتباطی به موضوع ندارند ماهیانه مبالغی از دکه داران دریافت می کنند؟!

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان به جنگل میرصفا اشاره و افزود : بارها بر مشکلات اهالی و نارضایتی شهروندان از وضعیت فعلی جنگل میرصفا و نیز رفع معضل آن تأکید شده ولی متأسفانه اقدامات قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته است. وی گفت : این محل خاص، منطقه ای است که می بایست همه شهروندان از آن انتفاع ببرند ولی هم اکنون با توجه به شرایط آن قابل استفاده برای بسیاری از شهروندان نمی باشد .

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مصاحبه شهردار منطقه چهار رشت در خبرگزاری فارس در مورد شهر لاهیجان و اینکه ایشان در مقایسه ای در مورد تالاب عینک رشت عنوان کردند که « شهر لاهیجان با داشتن یک استخر به عنوان عروس شهرهای گیلان معرفی شده و… » ، اظهار داشت: شهر لاهیجان از گذشته دور همواره یکی از شهر های مهم گیلان به شمار می رفت و مدت ها مرکز بخش بیه پیش گیلان بود و بر اساس مستندات تاریخی قدمت آن به قرون سوم هجری نسبت داده شده است .

    وی گفت : اگر ایشان می خواهند در ارتباط با لاهیجان اظهار نظر بفرمایند می بایست ابتدا ساعتها در این خصوص مطالعه نمایند چرا که لاهیجان فقط یک استخر نیست بلکه یک فرهنگ ، یک تاریخ ودارای بزرگانى است که همیشه تاثیر گذار بودند .

    ابراهیم مهربان ضمن قدردانی از پروژه های عمرانی شهر لاهیجان بویژه آسفالت معابر سطح شهر که با کیفیت خوبی در حال اجراست، افزود: در ابتدای بلوار مطهری دکه ای در مقابل دانشگاه دیلمان نصب می باشد که جانمایی مناسبی ندارد و حتی ورودی آن از قسمت فضای سبز است که این موضوع می بایست پیگیری شود.

    وی با اشاره به طرح هایی همچون همیار پلیس ، پلیس محله و نظایر آن، افزود : نگاه ما به برقراری امنیت در اماکن عمومى نباید فقط معطوف به پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی باشد . هم اکنون در بسیاری از شهرداری ها تأمین امنیت پارکها و برخی موارد دیگر به پلیس محله واگذار گردیده که شهرداری لاهیجان نیز می تواند به جای استفاده از نیروهای خود به عنوان نگهبان در پارکها ، با عقد قرارداد با این شرکتها نسبت به جذب پلیس محله و حفظ امنیت مکان های مورد نظر اقدام نماید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.