شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بعد از اردوی کلاچای ترکیب وزنه‌برداران المپیکی تا حدود زیادی مشخص می‌شود
    31 خرداد 1395 - 17:34
    شناسه : 7779
    0

    اختصاصی بامردم/ سرمربی تیم وزنه‌برداری کشور از مشخص شدت ترکیب وزنه‌برداران المپیکی بعد از اردوی کلاچای خبر داد. سرمربی تیم وزنه‌برداری کشور در گفتگو با خبرنگار بامردم گفت: از میزبانی شهردار و شورای اسلامی کلاچای تقدیر و تشکر می‌کنم که پذیرای وزنه برداران تیم ملی کشورمان می‌باشند. سجاد انوشیروانی در ادامه با بیان اینکه اردو […]

    پ
    پ

    اختصاصی بامردم/ سرمربی تیم وزنه‌برداری کشور از مشخص شدت ترکیب وزنه‌برداران المپیکی بعد از اردوی کلاچای خبر داد.

    سجاد انوشیروانی

    سرمربی تیم وزنه‌برداری کشور در گفتگو با خبرنگار بامردم گفت: از میزبانی شهردار و شورای اسلامی کلاچای تقدیر و تشکر می‌کنم که پذیرای وزنه برداران تیم ملی کشورمان می‌باشند.

    سجاد انوشیروانی در ادامه با بیان اینکه اردو و تمرینات تا هجدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت افزود: در پایان این اردو ترکیب المپیکی تیم ملی تا حدود زیادی نهایی خواهد شد، شاید حضور 2 – 3 وزنه‌بردار در المپیک قطعی باشد، اما بعد از این اردو ترکیب المپیک تا حدود زیادی مشخص می‌شود.

    وی درباره اردوی تیم ملی در کلاچای گیلان گفت:‌ نیازمند یک اردوی هم‌سطح دریا که شرایطی همانند ریو داشته باشد، بودیم که این اردو در حال برگزاری است. خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. قرار است در پایان اردو رکوردگیری صورت گیرد که یک نفر از جمع 7 وزنه‌بردار کم خواهد شد و اردوی بعدی را با حضور 6 وزنه‌بردار در تهران پیگیری خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.