×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: سامانه ۱۳۵ این نهاد برای رسیدگی به شکایت های مردمی و گزارش تخلف های احتمالی در استان راه اندازی شده است.

رضا قشلاقی - راه اندازی سامانه 135 تعزیرات گیلان برای رسیدگی به شکایت های مردمی - قشلاقی

رضا قشلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم می توانند برای ارائه گزارش ها و شکایت های خود به سامانه ۱۳۵ این اداره کل تماس بگیرند تا بتوانیم در این بخش، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: این سامانه ظرفیت مناسبی برای مردم است تا از این طریق، گزارش ها و تخلفاتی که مشاهده می کنند را مستقیماً به کارشناسان این نهاد در استان اطلاع دهند.
قشلاقی گیلان را از اولین استان های کشور برای راه اندازی این سامانه ذکر و اضافه کرد: شهروندان می توانند با تلفن ثابت و همراه برای ارائه گزارش تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی و خدمات با شماره ۱۳۵ در داخل استان و ۰۱۳۱۳۵ در خارج از استان تماس بگیرند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان نظارت بر بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، درمان، دارو و غذا را از حوزه های اصلی نظارتی تعزیرات عنوان کرد و گفت: تعزیرات در آخرین رده نظارتی است و بایستی مردم خود با گزارش هایشان از واحدهای ارائه دهنده خدمات، در صورت مشاهده تخلف، موارد را اعلام کنند.
به گفته قشلاقی در بخش تخلفات اقتصادی در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، درمان، غذا و دارو در سال گذشته بالغ بر ۲۰ هزار پرونده در این اداره کل رسیدگی شده است.
بالغ بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در گیلان وجود دارد که حدود ۲۰ هزار واحد صنفی، فاقد پروانه هستند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.