×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خطیب جمعه لاهیجان خاطرنشان کرد: برخی انتقادها باید در جامعه مطرح شود و برای آنها پاسخ های مناسب داده شود، از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید اگر هم حرفی دارید بروید با شورای سیاستگذاری بزنید.

حجت الاسلام مهدی صدیق - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر

اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در نخستین روز دریافت حکم از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در خطبه نمازجمعه این هفته لاهیجان با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به مسوولان توصیه کرد: نباید فقط برای آزادگان مراسم یاد بود و تجلیل گرفت بلکه می بایست به یاد آن ها بود و به اموراتشان نیز رسیدگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال پرشور مردم از حضور وی در لاهیجان، افزود: بنده نمی دانم باید با چه زبانی از مردمان لاهیجان و مدیران و مسئولین تشکر کنم که در این هوای گرم برای استقبال بنده به میدان شیخ زاهد زاهد آمدند، پس از آن نیز به مزار شهدا رفتیم و بعد از آن نیز جلسه شورای اداری و مهم تر از همه صفوف پرشور نماز جمعه امروز همه این ها عشق شما به خدا، به شهدا به رهبری را می رساند بنده دست تک تک شما را می بوسم و از همه شما ممنونم.

حجت الاسلام مهدی صدیق در ادامه خطاب به نیکفر نماینده مردم لاهیجان، اظهار کرد: آقای نیکفر به شما قول می دهم اگر شما همکاری کنید، تا آنجایی که دل اسلام شاد بشود با شما هستم و به کسی هم اجازه داده نمی شود بر علیه رهبری، نظام، سپاه پاسداران و مقدسات دین جسارت کند.

امام جمعه جدید لاهیجان خاطرنشان کرد: به شهری آمده ام که بزرگان بسیاری دارد و پیش از بنده بزرگانی همچون آیت الله قربانی امام جمعه آن بوده است، این شهر شهر یک بسیجی بزرگ، انقلابی ، ساده زیست و دردمند به نام شهید کریمی است این شهر شهدای بسیاری دارد که همه این ها تلاش های بیشتر ما را می طلبد.

حجت الاسلام صدیق اظهارداشت: کار امام جمعه فقط سخن گفتن و خطبه خوانی نیست، این فقط بخشی از وظایف امام جمعه است، امام جمعه وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارد، یکی از آن ها نظارت بر همه امور شهرستان است.

وی با بیان اینکه از همه مردمان این شهر می خواهم تا به بنده کمک کنند و همکاری کنند،خاطرنشان کرد: ما یک خط بیشتر در جامعه نداریم و آن خط و سیاست های مقام معظم رهبری است و هرکسی غیر از این خط اقدامی کند باید پایش قطع شود.

خطیب جمعه لاهیجان خاطرنشان کرد: برخی انتقادها باید در جامعه مطرح شود و برای آنها پاسخ های مناسب داده شود، از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید اگر هم حرفی دارید بروید با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بزنید.
حجت الاسلام صدیق در ادامه انجام واجبات و ترک محرمات ، محاسبه نفس ، حفظ زبان، ترک دنیا و شرم و حیا را هشت عامل کسب تقوی ذکر کرد.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدای حرم و شهید حججی گفت: شهید حججی از جمله شهدایی بود که مانند امام حسین (ع)سرش را از تنش جدا کردند .

قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه حکم حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه سابق لنگرود با امضای حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با حضور حجت الاسلام جعفری گیلانی از اعضای ستاد شورای مرکزی سیاست گذار نمازجمعه کشور و برخی مسوولان شهرستان لاهیجان ،فرمانداران و نمایندگان شهرستان های لاهیجان و لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، خانواده های معظم شاهد و نمازگزاران قرائت و وی بطور رسمی به مدت سه سال به عنوان امام جمعه لاهیجان منصوب شد.
قبل از این حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهرستان لاهیجان بود .

نماز جمعه لاهیجان 1 - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر نماز جمعه لاهیجان 2 - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر نماز جمعه لاهیجان 3 - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر نماز جمعه لاهیجان 4 - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر نماز جمعه لاهیجان 5 - از آمدن بنده به لاهیجان هیچکس را زیر سوال نبرید | آقای نیکفر اگر شما همکاری کنید، با شما هستم - آقای نیکفر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.