جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عضوحزب موتلفه پیشنهادنماینده شهرستان رودسر برای تصدی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان !
    01 تیر 1395 - 0:05
    شناسه : 7804
    0

    ظاهرا نماینده رودسر  بدنبال انتصاب افرادهمسوبادولت سابق برای ادارات وارگانهای این دوشهرستان است . شنیده می شود این نماینده درجدیدترین پیشنهادات خود بهروزجهانی معاون سابق آموزش وپرورش املش در دولت گذشته و از فعالان دو دوره محمود احمدی نژاد را برای مدیریت آموزش وپرورش املش پیشنهاد کرده است وگفته می شود مدیرکل آموزش وپرورش گیلان […]

    پ
    پ

    شنیده ها حاکی از

    ظاهرا نماینده رودسر  بدنبال انتصاب افرادهمسوبادولت سابق برای ادارات وارگانهای این دوشهرستان است .

    شنیده می شود این نماینده درجدیدترین پیشنهادات خود بهروزجهانی معاون سابق آموزش وپرورش املش در دولت گذشته و از فعالان دو دوره محمود احمدی نژاد را برای مدیریت آموزش وپرورش املش پیشنهاد کرده است وگفته می شود مدیرکل آموزش وپرورش گیلان نیز دستور داده تا وی را برای مصاحبه دعوت نمایند.
    اما بهروز جهانی کیست ؟
    وی عضودفترحزب موتلفه در املش،عضوهیات نظارت شورای نگهبان املش،عضوجبهه پایداری املش که دردولت قبل معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش املش بود که باروی کارآمدن دولت تدبیر و امید ازاین سمت برکنارشد وهم اکنون درمدارس املش مشغول به تدریس است.
    وی ازفعالان ستاد انتخاباتی اسدا…عباسی دراملش بود که ظاهرا قبل از انتخابات به وی قول مدیریت آموزش وپرورش املش داده شده بود!حال باید دید آیا مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان دردولت تدبیر و امید به مخالفان دولت روحانی اجازه تصدی چنین پست مهمی را خواهد داد یا نه!

    البته درخواست برای جایجایی ها تنهابه آموزش و پرورش بر نمی گردد. شنیده می شود خباز مدیرتعاونی دامداران مدیر مورد وثوق فعالان دامداری نیز از جمله افرادی است که در لیست جابه جایی ها قرار دارد و طیف وسیعی از حامیان نماینده و همراهان مترصد این اتفاق نیز هستند.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.