جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ به ۲۲۰میلیارد در آستانه اشرفیه در هفته دولت
    29 مرداد 1396 - 15:43
    شناسه : 78242
    1

    جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری فرماندار این شهرستان تشکیل شد. به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه گفت: در هفته دولت امسال ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ به ۲۲۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد. حیدری افزود: از جمله پروژه های حائز اهمیت که هفته دولت […]

    پ
    پ

    جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

    66667 - افتتاح ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ به ۲۲۰میلیارد در آستانه اشرفیه در هفته دولت - آستانه اشرفیه
    به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه گفت: در هفته دولت امسال ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ به ۲۲۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

    حیدری افزود: از جمله پروژه های حائز اهمیت که هفته دولت امسال افتتاح می شود افتتاح ایستگاه هواشناسی آستانه اشرفیه می باشد.

    وی تصریح کرد: در مباحث مدیریتی باید تلاش کنیم بر عرصه تحت مدیریت خود تسلط داشته باشیم و آگاهی و دانش خود به روز نماییم، باید به علوم روز مسلط شویم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: هفته دولت امسال مقارن می‌باشد با آغاز کار دولت و علیرغم  تغییرات در کابینه، وظیفه ماست بدون تعلل و با صلابت بیش از پیش گام برداریم و به مردم خدمات بهتری ارائه نماییم .

    وی تاکید کرد: در ارائه گزارش عملکردها و آمارواطلاعات باید از بزرگنمایی پرهیز نماییم، آمار و داده ها باید به روز و دقیق باشند.
    حیدری اظهار داشت: باید به دیدار با خانواده های شهدا اهمیت و شتاب داده شود، دیدار ها مصمم و مرتب برگزار گردد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.