جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آسمان گیلان در نخستین روز تابستان، قسمتی ابری همراه با وزش باد است
    01 تیر 1395 - 1:48
    شناسه : 7827
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان برای فردا (اول تیرماه) را قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد. به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس، شرایط برای وزش باد […]

    پ
    پ

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان برای فردا (اول تیرماه) را قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.

    به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس، شرایط برای وزش باد و در بعضی نقاط رگبار مهیا می باشد.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی رشد ابر و وزش باد، طی عصرو شب در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
    غلامی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 34 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما با 13 درجه مربوط به دیلمان بوده است.
    وی بیشینه و کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 32 و 21 درجه سلسیوس عنوان کرد.
    غلامی بیشینه دمای امروز استان را با 35 درجه مربوط به شهرهای منجیل و رودبار ذکر و کمینه دمای فردا را با 12 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.