شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص 300 میلیون تومان برای طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال
    01 تیر 1395 - 2:22
    شناسه : 7828
    0

    اختصاصی بامردم/ شهردار کلاچای از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای کارهای اجرایی و عمرانی طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال این شهر خبر داد. حسین لاهوتی در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال کلاچای در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: از اول تیرماه طرح سالم سازی دریای نگین شمال پذیرای مسافران […]

    پ
    پ

    photo_2016-06-21_02-21-21

    اختصاصی بامردم/ شهردار کلاچای از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای کارهای اجرایی و عمرانی طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال این شهر خبر داد.

    حسین لاهوتی در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال کلاچای در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: از اول تیرماه طرح سالم سازی دریای نگین شمال پذیرای مسافران تابستانی می‌باشد.

    وی افزود: تلاش شهرداری بر این است که هر ساله متفاوت‌تر از سال گذشته امکانات بیشتری را برای گردشگران و شهروندان فراهم نماید.

    شهردار کلاچای با اشاره به اینکه طرح سالمسازی نگین شمال بیش از 500 متر ساحل دارد اظهار داشت: در این مجتمع 7 واحد سوئیت،سیزده باب کانکس ،30 باب آلاچیق ،سرویس بهداشتی،نمازخانه ،پارکینگ،نجات غریق،ایستگاه پلیس ،وسایل بازی برای کودکان و طرح سالمسازی خواهران و برادران در نظر گرفته شده است

    لاهوتی تصریح کرد: امسال 300 تا 350 میلیون تومان برای کارهای اجرایی و عمرانی طرح سالم‌سازی مجموعه نگین شمال هزینه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه سالانه بیش از یک میلیون نفر در شهر کلاچای تردد می‌کنند اعلام کرد: ساحل نگین کلاچای سالیانه پذیرای گردشگران زیادی در این ساحل می‌باشد.

    شهردار کلاچای عنوان کرد:  کلاچای دارای 16 کیلومتر ساحل می‌باشد که علاوه بر ساحل نگین کلاچای پارک‌های ساحلی ای وجود دارند که از چشم اندازهای زبیای گردشگری کشور به‌شمار می‌آیند؛ همچنین از دیگر امکانات و جاذبه های گردشگری پیست ورزشی موتورسواری، پیست آفرود، زمین فوتبال و مکان‌های والیبال ساحلی را می‌توان نام برد.

    حسین لاهوتی در پایان با اشاره به اینکه پتانسیل‌های خوب گردشگری در شهر توریستی ساحلی کلاچای وجود دارد اظهار داشت: با تعامل، وفاق و همدلی ای که امروز در شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای وجود دارد با آغوش گرم پذیرای سرمایه‌گذاران هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.