شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خداحافظی آگشته از شهرداری لاهیجان صحت ندارد!
    29 مرداد 1396 - 20:55
    شناسه : 78322
    0

    محمدجواد تمیزکار آخرین روزهای شورای چهارم طی گفت و گویی کوتاه با تابناک درباره آخرین وضعیت مدیریت شهری لاهیجان اظهار کرد: شورای چهارم در مجموع وظایف خود را رسیدگی به پروژه های عمرانی مورد نیاز شهروندان مانند باغ نارنج ، ساخت مجموعه های ورزشی و ورود به حوزه سرمایه گذاری که تنها راه نجات شهر […]

    پ
    پ

    محمدجواد تمیزکار آخرین روزهای شورای چهارم طی گفت و گویی کوتاه با تابناک درباره آخرین وضعیت مدیریت شهری لاهیجان اظهار کرد: شورای چهارم در مجموع وظایف خود را رسیدگی به پروژه های عمرانی مورد نیاز شهروندان مانند باغ نارنج ، ساخت مجموعه های ورزشی و ورود به حوزه سرمایه گذاری که تنها راه نجات شهر لاهیجان است ، متمرکز کرد.

    و آگشته - خداحافظی آگشته از شهرداری لاهیجان صحت ندارد! - آگشته

    عضو شورای شهر لاهیجان درباره گمانه زنی های شورای آتی عنوان کرد: نمی شود از الان پیش بینی کرد که در شورای پنجم چه اتفاقی رخ می دهد و حدس و گمان از الان کار بسیار سختی است.
    منتخب پنجمین دوره شورای شهر لاهیجان درخصوص عملکرد سعید آگشته ، شهردار لاهیجان اظهار داشت: آگشته طی دو سال گذشته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشت و به اکثر برنامه هایی که طی مدت کوتاه وعده کرده بود ، عمل کرد ، خصوصا در حوزه زیرساخت های سرمایه گذاری کارهای بزرگی انجام داد که قابل چشم پوشی نیست.
    تمیزکار تصریح کرد: شهردار لاهیجان شاخص هایی که مد نظر شهروندان ما بوده است مانند تسلط به حوزه عمرانی ، شهرسازی ، سرمایه گذاری و اجرای تعهدات و رعایت اخلاق را به خوبی دارد و این موارد از نقاط قوت آگشته است.

    عضو شورای شهر لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: بین شهردارانی که با آن ها کار کرده ام ، عملکرد آگشته مورد قبول ، موفق و شورایی بوده است و قریب به اتفاق اعضای شورای چهارم از عملکرد وی رضایت دارند و این موضوع که شهردار لاهیجان خدافظی کرده ، صحت ندارد و هیچ تصمیم گیری در این خصوص نشده است و همه چیز تا چهارشنبه مشخص می شود.

    این در حالی است که صبح امروز آگشته در افتتاحیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر لاهیجان که اعضای منتخب شورای پنجم نیز حضور داشتند، حلالیت طلبیده و گفته است: از شما حلالیت می طلبم انشالله عزیزان در ادامه راه برای اعتلای این شهر گام های مهمی را بردارند. (+اینجا را بخوانید)
    بی شک آگشته را می توان یکی از بهترین شهرداران تاریخ لاهیجان دانست اما شنیده ها حکایت از مخالفت برخی از منتخبین دور پنجم شورای شهر دارد، این مخالفت ها در حالی مطرح می شود که آگشته خدمات زیر بنایی مهم و متمایزی نسبت به دوران قبل و شهرداران گذشته در شرایط رکود اقتصادی در این شهر انجام داده است.
    همه چیز تا چهارشنبه مشخص می شود…

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.