×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معاون استاندار گیلان گفت: اجرای برنامه های اجتماعی باید با ذائقه مردم سازگار باشد تا بتوان رضایتمندی افراد جامعه را کسب کرد.

احمدی پور - اجرای برنامه های اجتماعی با ذائقه مردم سازگار باشد - اجرای

به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست کارگروه صیانت از حریم امنیت عمومی که با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: مسئولان می توانند با ایجاد ارتباط صمیمی با مردم از طریق حضور در مساجد، بازار و مجامع عمومی مشکلات اجتماعی را آسان تر بررسی و حل کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن هنجارها و با تکیه بر اصول اسلامی، عرفی و اخلاقی آسیب ها را بررسی و برای رفع آنها تلاش کنند، افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت و حاکمیت موظفند در کنار عمران و سازندگی شهرستان ها به رعایت حقوق شهروندی حل مسائل و مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان تصریح کرد: اثر تخریبی مسائل اجتماعی بسیار پررنگ است لذا باید در بحث انسجام اجتماعی توجه بیشتری داشته باشیم.

احمدی پور تصریح کرد: تشکیل کارگروه های اندیشه ورز و گروه های مشورتی و برنامه ریز و بهره گیری از افراد نخبه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در زمینه ترویج حقوق شهروندی و تقویت انسجام اجتماعی موثر است.

معاون استاندار گیلان یادآور شد: اجرای برنامه های اجتماعی باید با ذائقه مردم سازگار باشد تا بتوان رضایتمندی افراد جامعه را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت حقوق شهروندی مراجعین به ادارات و تکریم ارباب رجوع اهتمام جدی را برگزینند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.