چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در روز جهانی مساجد از شرکت گاز استان گیلان تقدیر شد | تقدیرنامه
    30 مرداد 1396 - 15:34
    شناسه : 78422
    0

    ظهر دوشنبه جمعی از روحانیان، مدیران و مسئولین گیلان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند . آیت الله قربانی در این دیدار روح اسلام را درک حقیقت قرآن و پیاده کردن آن در زندگی عنوان کرد و گفت: […]

    پ
    پ

    ظهر دوشنبه جمعی از روحانیان، مدیران و مسئولین گیلان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند .
    آیت الله قربانی در این دیدار روح اسلام را درک حقیقت قرآن و پیاده کردن آن در زندگی عنوان کرد و گفت: ستیز با دشمنان با الگوگیری از امام حسین(ع)، امام صادق(ع) و امام(ره) تحقق پیدا می‌کند.
    نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر زنده نگه‌داشتن و آبادی مساجد، بیان کرد: قرآن می‌فرماید؛ افراد با ایمان و دارای عمل صالح آبادکنندگان مسجد هستند.
    امام جمعه رشت بر آگاهی امامان جمعه و جماعت از روح اسلام تاکید کرد و یادآور شد: روحانیان با کسب سرمایه‌های علمی باید غذای مناسب معنوی برای مردم در مساجد ارائه کنند.
    نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اعتقادات، احکام دینی و برنامه‌های اجتماعی غذای معنوی جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان از مساجد به جبهه‌ها اعزام ‌شدند و اکنون مدافعان حرم در سوریه تربیت‌شدگان مساجد هستند.
    آیت‌الله قربانی به تبلیغ دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای علیه قرآن، خداوند، پیامبران و اخلاق الهی اشاره کرد و افزود: علما باید با مطالعه زیاد پاسخگوی شبهات در جامعه باشند.
    در پایان این مراسم از مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به پاس زحمات و تلاش های مجموعه شرکت گاز استان در امر توجه به نماز و مساجد تقدیر بعمل آمد.

    از شرکت گاز استان گیلان - در روز جهانی مساجد از شرکت گاز استان گیلان تقدیر شد | تقدیرنامه - شرکت گاز استان گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.