شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اصناف و بازار بازوان قدرتمند نظام هستند / توجه به اصناف تولیدی در حمایت از تولیدات داخلی ضروری است
    01 تیر 1395 - 12:26
    شناسه : 7855
    1

    فرماندار شهرستان انزلی توجه به صنوف تولیدی در راستای حمایت از تولیدات داخلی برای رسیدن به اقتصادی پویا را از ضروریات جامعه عنوان کرد. عبدالصمد صفرنژاد صبح سه شنبه با تبریک به مناسبت فرارسیدن اول تیرماه و روزملی اصناف گفت: روز اصناف فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت جایگاه این قشر از جامعه و ارج نهادن […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان انزلیفرماندار شهرستان انزلی توجه به صنوف تولیدی در راستای حمایت از تولیدات داخلی برای رسیدن به اقتصادی پویا را از ضروریات جامعه عنوان کرد.

    عبدالصمد صفرنژاد صبح سه شنبه با تبریک به مناسبت فرارسیدن اول تیرماه و روزملی اصناف گفت: روز اصناف فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت جایگاه این قشر از جامعه و ارج نهادن به زحمات و تلاش های ارزنده اصناف در عرصه های مختلف است.
    وی با تاکید برهمکاری اصناف و کسبه شهرستان در راستای بهبود شاخص های اقتصادی و وضعیت عمومی معیشت در قالب برنامه های دولت خدمتگذار تدبیر و امید افزود: انتظار می رود اصناف در راستای خدمت به رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه اقتصاد ، سازندگی و تولید بیش از پیش تلاش کنند.
    فرماندار به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی که ‘ اصناف و بازار بازوان قدرتمند این نظام هستند’اشاره و یادآور شد: اصناف و بازار به همراه آحاد ملت در طول انقلاب و دفاع مقدس نقش مهم و موثری ایفا کردند.
    صفرنژاد با تاکید بر کسب درآمد و روزی حلال و رعایت انصاف به عنوان یکی از پایه های مهم فرهنگی و مکتبی جامعه اسلامی گفت: لازمه داشتن اقتصادی سالم و پویا درهرجامعه ای توجه به صنوف تولیدی درراستای حمایت از تولیدات داخلی است.
    به گفته فرماندار انزلی گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، عدم برخورد مناسب با مشتری و دیگر تخلفات صنفی علاوه بر معیشت خانواده و اقتصاد جامعه ،به وجهه گردشگری انزلی و شهروندان محترم این شهر ساحلی لطمه می زند.
    صفرنژاد با بیان اینکه اصناف متعهد و خدوم کشور علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرین بوده اند خاطر نشان کرد: با همت همه بازاریان و همراهی متصدیان امر و بااستفاده از برنامه‌ریزی اصولی و مدون، باید از پتانسیل عظیم این قشر تاثیرگذار جامعه، در جهت بهبود فضای کسب‌و کار و اشتغال در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی براساس تاکیدات مقام معظم رهبری استفاده شود.
    بندرانزلی در 40کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.