چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره برنج برندسازی محصولات کشاورزی است/دستگاه های مختلف از بخش خصوصی برای برگزاری این جشنواره حمایت کنند
    30 مرداد 1396 - 18:05
    شناسه : 78561
    0

    فرماندار سیاهکل از برگزاری جشنواره برنج در شهرستان سیاهکل در شهریور ۹۶ خبر داد و گفت: محصولات ما مخصوصا برنج و محصولات کشاورزی باید برند سازی شوند. مهندس رضا اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم امنیتی که در آن به سر می بریم را […]

    پ
    پ

    فرماندار سیاهکل از برگزاری جشنواره برنج در شهرستان سیاهکل در شهریور ۹۶ خبر داد و گفت: محصولات ما مخصوصا برنج و محصولات کشاورزی باید برند سازی شوند.

    اسلامی فرماندار سیاهکل 5 - جشنواره برنج برندسازی محصولات کشاورزی است/دستگاه های مختلف از بخش خصوصی برای برگزاری این جشنواره حمایت کنند - اسلامی

    مهندس رضا اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم امنیتی که در آن به سر می بریم را برای ما فراهم کرده اند.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به تشییع پیکر دو شهید گمنام در سیاهکل، افزود: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء دوشنبه، ۳۰ مرداد در مسجد جامع سیاهکل و مراسم تشییع و تدفین سه شنبه، ۳۱ مرداد در پارک شکوفه های شهر دیلمان برگزار خواهد شد.

    وی در ادامه به آغاز کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس رای خود را به وزرای پیشنهادی خواهند داد و وزرای جدید کار خود را نیز شروع خواهند کرد و در دولت یازدهم نیز دیدیم دولت تدبیر و امید با کاروانی خوب و با تجربه و علمی توانست تا جایی که در حد توان آن بود در حل مشکلات پیش برود و تحول ایجاد کند.

    این مقام مسئول اضافه کرد: همواره کشورهای ظالمی هستند که در پی ایجاد چالش برای ایران می باشند اما آنها موفق نخواهند بود و طبق معمول با شکست مواجعه خواهند شد و در این مسیر ما موفق می شویم.

    اسلامی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در شهرستان سیاهکل کلید خورده است و بعضی از پروژه ها که راکد بود با پیگیری هایی که انجام شده، شاهد پیشرفت آنان هستیم لذا در این زمینه باید اطلاع رسانی درست شود که مدیران ما در شهرستان بیکار ننشسته اند و دل مردم را شاد کنیم.

    فرماندار سیاهکل افزود: هر دستگاهی برای گرفتن حقوق و دستمزد نیروهای طرحی خود به استان بروند و سهم خود را از وزارت خانه مربوطه بگیرند و بنده به هیچ وجه موظف نیستم از پول قطره چکانی پروژه ها برای نیروهای طرحی استفاده کنم.

    وی در ارتباط با هفته دولت عنوان کرد: از مدیران دستگاه های مختلف می خواهم آن تعداد پروژه های قابل افتتاح و برجسته را به ما تحویل دهند و در انجام پروژه ها پیگیر باشند.

    اسلامی ادامه داد: به عنوان مثال اخذ مجوز وزارت جهاد کشاورزی جهت پرورش شترمرغ در سه استان شمالی ممنوع بود اما با توجه به وجود دو اقلیم کاملا متفاوت در شهرستان سیاهکل این موضوع برای بنده قابل توجیه نبود و لذا با پیگیری از استانداری به نتایج خوبی رسیدیم و قرار بر این شد به ما مجوز داده شود.

    نماینده دولت در شهرستان سیاهکل به مبحث آب شرب اشاره کرد و متذکر شد: میزان بارش باران در شهرستان بالاست ولی به دلیل عدم ذخیره درست بیشتر آب به هدر می رود لذا از مدیریت آبفای و آبفار شهرستان می خواهم با کسانی که از آب شرب و تصفیه شده در امور باغبانی و پرورش ماهی استفاده می کنند برخورد جدی شود.

    وی به برگزاری جشنواره نوروزبل در نوروز محله دیلمان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره ضمن معرفی شهرستان به افراد شهرهای مختلف و گردشگر، احیاگر آئینی کهن است که مردم ما را با سنت و آداب و رسوم خود آشنا می کند.

    اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره برنج در شهرستان سیاهکل در شهریور ۹۶ خبر داد و گفت: محصولات ما مخصوصا برنج و محصولات کشاورزی باید برند سازی شوند و این برند سازی در قبال همین جشنواره ها صورت می گیرد که بخش خصوصی ورود کرده که باید شدیدا مورد حمایت دستگاه های مختلف باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.