یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41480 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه می‌توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم
    01 تیر 1395 - 13:34
    شناسه : 7868
    2

    استاندار گیلان با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب را حفظ و اشاعه دهیم، گفت: با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه می‌توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در نشست مشترک نخستین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و نشر ارزش […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان

    استاندار گیلان با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب را حفظ و اشاعه دهیم، گفت: با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه می‌توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در نشست مشترک نخستین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بیان کرد: مظلومیت فلسطین و قدس شریف بدلیل آماج حملات ناجوانمردانه گروه های تکفیری علیه مسلمانان بیشتر شده است.
    وی اظهار داشت: اکنون که امکانات بسیاری توسط برخی از حکام ظالم منطقه برای سرکوب مسلمانان استفاده می‌شود، نظرها از فلسطین عزیز و قدس اشتغالی دور شده است.
    استاندار گیلان به دوراندیشی امام خمینی (ره) در تاسیس روز قدس و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و نیز ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر این روز اشاره کرد و افزود: امروز فرزندان این مرز و بوم به منظور دفاع از اندیشه‌های ناب امام و هویت فلسطین و حفظ حریم اهل بیت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یابند و انشاء الله در روز قدس بار دیگر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و چشم گیر در راهپیمایی این روز، برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم رقم می‌زنند.
    نجفی با یادآوری برگزاری موفق کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار داشت: استان رسالتی را که در برگزاری این کنگره داشت، به زیبایی عمل شد و به گواه مهمانان، کم نظیر و حتی بی نظیر بود.
    وی گفت: اگر چنانچه در کارها با صداقت، درستی و راستی عمل کنیم؛ مطمئناً عنایت خداوند شامل حال ما خواهد شد.
    نجفی با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب را حفظ و اشاعه دهیم، افزود: با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه می‌توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم.
    وی حفظ ارزش‌های اصیل انقلاب را عامل موثر در توسعه و تعالی کشور دانست و ادامه داد: حفظ ارزش‌های انقلاب عامل موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.
    استاندار گیلان نحوه برخورد با جوان و نوجوانان و نوآموزان در جامعه امروزی را با گذشته متفاوت عنوان کرد و افزود: باید این امر را مد نظر قرار دهیم که جوانان و نوجوانان امروزی، نیازمند آداب برخوردی نو هستند.
    وی با اشاره به اینکه تأکید داریم که حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید به‌درستی در جامعه حفظ شود، خاطرنشان کرد: زیرا این امر به‌عنوان یک ارزش و اندیشه بزرگ در روزهای انقلاب و بعد انقلاب برای کشور محسوب می‌شود و می‌تواند راهنما و استادی برای جوانان و آینده‌سازان باشد.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.