×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

حمید صفت در حالی در برابر اتهام قتل شوهر مادرش قرار دارد که وکیل پرونده به دنبال مطرح کردن موضوع قصور پزشکی است.

جدیدترین تصاویر از حمید صفت متهم به قتل 2 - قصور پزشکی در مرگ مرموز ناپدری حمید صفت؟! - صفت

خواننده رپ در ۲۴ مردادماه امسال در یک سناریوی ناخواسته با ناپدری خود در محله شیخ بهایی تهران درگیر شد و روز شنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه هوشنگ، ناپدری حمید صفت در بیمارستان جان باخت.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد هوشنگ ۶۶ ساله شوهر مادر حمید صفت به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه جان باخته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع مرگ مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

حمیدصفت خودش به کلانتری رفت و …

حمید صفت، خواننده رپ کشورمان ساعاتی بعد خود را به کلانتری ۱۴۵ معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی حمید صفت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

حمید صفت در اعترافاتش مدعی شد: سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

در ادامه در روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که حمید صفت در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.

روز بعد حمید صفت به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جلسه بازپرسی به درگیری اعتراف کرد اما به ارتکاب قتل اعتراف نکرد. و در مقابل بازپرس منافی آذر اظهار داشت: شب قبل از حادثه دوست مادرم که همسایه آن ها در آلمان بود میهمان خانه شان بود و مادرم با من تماس گرفت وخواست تا آن ها را به فرودگاه ببرم ولی چون ماشین نداشتم گفتم نمی توانم او را به فرودگاه ببرم به همین خاطر مادرم خودش میهمانش را به فرودگاه رساند.

حمیدرضا صفت در ادامه اظهارت خود گفت: ساعت شش صبح ۲۴ مرداد با مادرم تماس گرفتم و او گفت که هنوز به خانه نرسیده است، از او خواستم زمانی که به خانه رسید به من خبر بدهد تا به خانه بروم و لوازم خود را که آنجا گذاشته بودم بردارم. صبح روز حادثه برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و …

حمیدرضا صفت گفت: زمانی که در خانه را باز کردم دیدم ناپدریم سمت چپ مبل نشسته است و یک میز نیز جلوی او قرار داشت. گوشی موبایل خود را روی میز گذاشتم و به او گفتم: مگر نگفتم مادرم را اذیت نکن، کتکش نزن، او نیز گفت: زدم که زدم. می خواستم او را بترسانم به همین خاطر یک گلدان را که در نزدیکیم قرار داشت برداشتم و به سمت راست مبل پرتاب کردم سپس میز را برگرداندم تا کمی او را بترسانم. او نیز می خواست بلند شود و به سمت من بیاید که در همین هنگام مادرم بین ما قرار گرفت و من با یک دست به صورتش زدم. در همین هنگام همسایه ها با صدای درگیری ما به جلوی در خانه آمدند که مادرم به سمت در رفت و من نیز هوشنگ را رها کردم و به درگیری مان پایان دادم.

وی گفت: دراین هنگام هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم را به او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند که در این لحظه یک لیوان آب را برداشت که او را از دستش گرفتم و به زمین زدم و در ادامه همسایه ها وارد خانه شدند و ما را از هم جدا کردند و من نیز همراه مادرم از خانه خارج شدیم.

بازپرس منافی آذر در این هنگام به متهم گفت: در گزارش پرونده، علت مرگ هوشنگ برخورد ضربه شدید به گیج گاه سمت راستش اعلام شده است، حرفی در این مورد داری؟

حمیدرضا در ادامه بیان داشت: شاید هنگام درگیری سرش به کمد یا دیوار برخورد کرده باشد، اما من فقط قصد داشتم کمی او را بترسانم و قصد کشتن او را نداشتم و هیچ ضربه ای به سرش نزدم.

حمید صفت متهم پرونده همزمان با ادامه تحقیقات، صبح دیروز به دستور قاضی منافی‌آذر برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

قصور پزشکی باید بررسی شود

امجدی، وکیل پرونده حمید صفت در گفت وگو با رکنا به موضوع قصور پزشکی اشاره کرد و گفت: مادر حمید صفت پیش از مرگ شوهرش در کنار او بود، مادر حمید صفت پس از اینکه متوجه شد حال شوهرش مساعد نیست موضوع را با کادر درمانی بیمارستان در میان گذاشت اما به گفته وی پاسخ مناسبی دریافت نکرد تا اینکه پس از ساعاتی حال ناپدری حمید صفت وخیم شد و جان باخت.

وی اضافه کرد: ما پیگیر هستیم تا پس از تکمیل گزارش پزشکی قانونی موضوع قصور پزشکی را در پرونده مطرح کنیم تا اینکه حقیقت ماجرا مشخص شود.

امجدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هنوز با خانواده مقتول برخوردی نداشته ایم و هنوز تحقیقات پرونده تکمیل نشده است.

اتاق خبر۲۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.