شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امام حسن(ع) در دستگیری از درماندگان زبانزد بود / توسل به قرآن به جوانان کمک می‌کند تا در راه راست گام بردارند
    01 تیر 1395 - 14:48
    شناسه : 7884
    0

    معاون سیاسی‌-امنیتی فرماندار لاهیجان گفت: امام حسن مجتبی(ع) در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان در عصر خود زبانزد خاص و عام بود. به گزارش«لاهیجان»، محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در نشست ویژه برنامه میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان فضیلت‌های ماه […]

    پ
    پ

    محمدرضاقربانی شرفشاده معاون سیاسی فرماندار (1)

    معاون سیاسی‌-امنیتی فرماندار لاهیجان گفت: امام حسن مجتبی(ع) در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان در عصر خود زبانزد خاص و عام بود.

    به گزارش«لاهیجان»، محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در نشست ویژه برنامه میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را برشمرد.

    وی با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی(ع) از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت، مقامی برگزیده و ممتاز داشت، افزود: این امام همام در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان در عصر خود زبانزد خاص و عام بود.

    معاون سیاسی‌ـ‌امنیتی فرماندار لاهیجان وجود گرامی آن حضرت را آرام‌بخش دل‌های دردمند، پناهگاه مستمندان و تهیدستان و نقطه امید در زندگانی دانست.

    وی تصریح کرد: هر کدام از امامان ما ویژگی‌هایی داشتند که باید آنها را بشناسیم و در زندگی خود آن را الگو قرار دهیم.

    رئیس انجمن قرآن و عترت شهرستان لاهیجان نیز با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: همگان باید به دستورات قرآنی عمل کنند.

    منیژه ارمندی با بیان اینکه باید با توسل به فرامین قرآن و اسلام به جوانان کمک کنیم، گفت: توسل به قرآن به جوانان کمک می‌کند تا در راه راست گام بردارند و از گمراهی نجات پیدا کنند./فارس

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.