پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت دوازدهم؛ به داد جوانان ایرانی برسید!
    31 مرداد 1396 - 18:48
    شناسه : 78962
    0

    اگر همین حالا سری به سایت پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بزنید متوجه خواهید شد قریب به اتفاق همه خبرها در حوزه ورزش است نه سایر مقوله هایی که جوانان با آن درگیر هستند! بامردم | مجید فلاح شجاعی : مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی فر که از سال گذشته به عنوان […]

    پ
    پ

    اگر همین حالا سری به سایت پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بزنید متوجه خواهید شد قریب به اتفاق همه خبرها در حوزه ورزش است نه سایر مقوله هایی که جوانان با آن درگیر هستند!

    فلاح شجاعی - دولت دوازدهم؛ به داد جوانان ایرانی برسید! - ایرانی
    بامردم | مجید فلاح شجاعی : مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی فر که از سال گذشته به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شده بود، رای اعتماد داد و سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت دوازدهم باقی ماند.
    وزارت ورزش و جوانان ، پیش از اینکه به فکر جوانان باشد بیشتر به بخش ورزش کشورمان توجه دارد! شاید برای همین است که عنوان این وزارت خانه ورزش و جوانان است نه جوانان و ورزش! یعنی ابتدا ورزش مهم است، البته خیلی خوب است که جوانان ما به سمت ورزش بروند و با ورزش به تزکیه نفس بپردازند ، پله های ترقی را طی کنند و بتوانند به موفقیت های داخلی و خارجی برسند.
    اما آیا جوانان ایرانی غیر از ورزش کردن نیاز های دیگری ندارند؟ متولی اشتغال، ازدواج، مسکن، رفاه ، بهداشت و پزشکی، تحصیل، اوقات فراغت و… جوانان را چه وزارت خانه یا نهادی دنبال می کند؟ لابد بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان عهده دار این مهم است!
    با توجه به موفقیت های تیم های ملی کشتی ، والیبال، بسکتبال، رفتن تیم ملی فوتبال به جام جهانی و پیروزیهای ریز و درشت ورزشی در میدان های آسیایی و جهانی جایی برای رسیدگی به مطالبات جوانان از این وزارت خانه می ماند؟
    اگر همین حالا سری به سایت پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بزنیدhttp://news.msy.gov.ir/index.php متوجه خواهید شد قریب به اتفاق همه خبرها در حوزه ورزش است نه سایر مقوله هایی که جوانان با آن درگیر هستند!
    وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی برنامه های پیشنهادی خود را طرح کرد که خیلی زیبا و کار آمد بود. به دو بند آن توجه کنید:
    1- ‎تلاش برای تبدیل مسئله جوانان به یکی از اولویتهای اصلی کشور برای ایجاد هم افزایی و همگرایی بین همه ‏ارکان نظام و دستگاههای اجرایی ذیربط.
    2- ‎ ‎توانمندسازی شورای عالی جوانان از طریق فعال نمودن دبیرخانه آن و طرح مباحث بنیادین امور جوانان که نیازمند ‏تدابیر فرابخشی است‎.‎..
    خوشبختانه در این سال ها مساله جوانان آن قدر شیک ، جالب و شعار پذیر است که هر مسئولی برای رسیدن به صندلی های مدیریت، از نام جوانان بهره ها می برند چه برای وزیر شدن، چه برای نماینده مجلس شدن، چه شورای شهر و حتی رئیس جمهور شدن!
    ولی شما را به خدا کافی است، دیگر بیایید عمل کنید، بیایید باری از شانه های خانواده هایی که جوان دارند بردارید. بیایید عزم تان را جزم کنید و برای جوانان مظلوم جامعه بزرگ ایرانی کاری کنید، کاری بزرگ تا آنان و خانواده ها شان آرامش داشته باشند. کارهایی صورت گرفته ولی متاسفانه کافی نیست!
    حالا چه با شورای عالی جوانان، چه با تاسیس دوباره سازمان ملی جوانان ، حتی با تاسیس وزارت خانه ای به نام وزارت جوانان! دولت دوازدهم، با هر اسم و عنوانی به داد جوانان ایرانی برسید.
    آرزو می کنیم دکتر سلطانی فر هم بتواند کارهای بزرگی چه در ورزش و چه در حوزه جوانان انجام بدهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.