×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ozan-amed

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه من به دفاع از دولت اعتقاد ندارم زیرا ما در یک موضع حمله ای قرار گرفتیم، گفت: انقدر دولت گذشته افتضاح ببار آورده که نمی شود ماند و دفاع کرد و فقط باید حمله کرد

به گزارش بامردم، علی اکبر پوراوزان در نشست با دبیر و اعضای حزب مردم سالاری گیلان با ابراز خرسندی از تلاش و عملکرد این حزب که با وجود مشکلات و تنها با امکانات خود فعالیت می کنند، گفت: ما هنوز مطلوب نیستیم ولی در مسیر مطلوب بودن قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه ۴۳ حزب در سطح گیلان وجود دارد، گفت: حزب مردم سالاری حزبی با مجوز رسمی و پروانه است.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه تشکلات سیاسی باید شفاف و روشن  عمل کنند، گفت: نگران اختلاف نظر درون گروهی نباشید بلکه باید نقادانه نگاه کرد زیرا نقد مطلوب کمک حال همه ما بر رفع اشکالات است.

پوراوزان با بیان اینکه موضوعی که نباید از آن غافل شد نعمت آگاهی مردم است که خداوند به ما در این دولت داده است، بیان کرد: ضمیر آگاه مردم از ابتدای دولت تا کنون همراه دولت است.

وی افزود: طی نظرسنجی ها بالای ۶۰درصد گرایشات مردم به دولت روحانی است، اما نظرسنجی اصلی در میدان انتخابات  رقم خورد.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه سیاهکل جزء شهرهایی است که بیشترین رای را به روحانی داده است، بیان کرد: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیستان و بلوچستان، گلستان، یزد و گیلان به ترتیب بیشترین رای را به روحانی دادند.

وی با بیان اینکه این فضا نشان می دهد فرهنگ گیلان دارای فرهنگی روشن و ذهنی آگاهی است، افزود: درک مردم از روند فعالیت مردم یک نگاه روشن و شفاف است و این برکتی برای این دولت است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در حال حاضر استان در مباحث ارشاد و فرهنگی جزوه استان های برتر و پیشتاز است.

پوراوزان با بیان اینکه من به دفاع از دولت اعتقاد ندارم زیرا ما در یک موضع حمله ای قرار گرفتیم، گفت: انقدر دولت گذشته افتضاح ببار آورده که نمی شود ماند و دفاع کرد و فقط باید حمله کرد.

دولت روحانی دولت آزادی بیان است

وی با تأکید بر اینکه دولت روحانی دولت آزادی بیان است، افزود: من اگر موقعیت و جایگاهی داشتم همین الان احمدی نژاد را رد صلاحیت می کردم و در مقابل این آدم ما موضع دفاعی نداریم و سراسر حمله ایم.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان ادامه داد: اشرافیت اطلاعات، شجاعت، صداقت و نگاه جهانی از ویژگی های روحانی است و این آدم در مقابل کسی کم نمی آورد و کوتاه نمی آید.

وی افزود: به همت دو رییس جمهور اسبق اولین ائتلاف در کشور روی داد و این ها برای اصلاح مملکت و منافع کشور از خودشان هم گذشتند.

دولت روحانی مخالفان و دشمنان را هم دوست کرده است

پور اوزان، تصریح کرد: روحانی از زبان رهبر گفت وضعیت آرامی که بواسطه دولت در کشور ایجاد شده بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دولت آن چیزی که برایش مانده میراث دولت گذشته است و توانسته از سقوط آن میراث تلخ جلوگیری کند، افزود: ما کلا ۲ دشمن امریکا و اسراییل را داشتیم ولی دولت گذشته همه مخالفین را تبدیل به دشمن می کرد ولی دولت روحانی حتی مخالفان و دشمنان را دوست کرده است.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان افزود: هنر دولت آرامش و اعتمادی است که به مردم داده و دولت ۳ سال زحمت کشید تا به این آرامش رسید.

کاسپین

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.