جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کار بدون اصحاب رسانه را کار مرده و ضعیف می‌دانم/ آمده‌ام تا در لاهیجان تغییرات به وجود آورم
    02 تیر 1395 - 20:14
    شناسه : 7949
    0

    اختصاصی بامردم/ عصر امروز نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش بامردم، حجت الاسلام مهدی بازدار، رییس اداره اوقاف و امورخیریه  لاهیجان و سیاهکل در ابتدای این نشست با بیان این که خبرنگاران در جایگاه با ارزشی قرار دارند افزود: بنده کار بدون […]

    پ
    پ

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (3)

    اختصاصی بامردم/ عصر امروز نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با اصحاب رسانه برگزار شد.

    به گزارش بامردم، حجت الاسلام مهدی بازدار، رییس اداره اوقاف و امورخیریه  لاهیجان و سیاهکل در ابتدای این نشست با بیان این که خبرنگاران در جایگاه با ارزشی قرار دارند افزود: بنده کار بدون اصحاب رسانه را کار مرده و ضعیف می‌دانم، وجود خبرنگار باعث آرامش و امنیت می‌شود، دستگاه هایی که با رسانه ها غریب هستد دارای ضعف می‌باشند.

    وی افزود: همیشه اصحاب رسانه برایم جایگاه خاص داشته اند چرا که این افراد امین و رابط میان ما و مردم هستند و هر چقدر  خبرنگاران کار خود را بهتر انجام دهند مردم را به یک موضوع هوشیارتر می‌کنند.

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان در رابطه با وظایف خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگار می‌بایست هرآنچه را که می‌شنود منتقل کند اینطور نباشد که تصورات و علایق خود را در انعکاس اخبار دخالت دهد، خبرنگار می‌بایست خبر را دریافت کند، امانت دار باشد و بدون دخل و تصرف آن را انعکاس دهد.

    وی تصریح کرد : مردم آنچه را که از من شنیدند و اگر تکذیبیه ای نیز از طرف بنده داده نشد درست است، چرا که بار ها دیده شده در بحث خبر نقل‌هایی از من بیان می‌شود که گفته بنده نیست.

    آمده‌ام تا در این شهر تغییرات به وجود آورم

    حجت الاسلام بازدار در ادامه اظهار کرد: انتقاد، خوب و سازنده است اما بیان انتقادات می‌بایست صادقانه باشند نه خصمانه؛ یک سری از انتقادات جای پاسخ دادن ندارند و دلیلی برای هدر دادن وقت و انرژی خود در آن نمی‌بینم چرا که بنده آمده‌ام تا در این شهر تغییرات به وجود آورم آمده‌ام تا در این شهر کار کنم.

    وی افزود: در همین مدت کوتاه چند روزه انتصاب بنده به اندازه چندین ماه کار انجام شده است و بازخورد آن را به راحتی می‌توانید ببینید؛ هم‌اکنون در همین اداره نیز می‌توانید مشاهده کنید که کارکنان در ماه مبارک رمضان تا این ساعت مشغول خدمت هستند و این نشانگر این است که می‌بایست تغییرات اتفاف بیفتد.

    بازدار در ادامه با بیان اینکه در اوقاف می‌بایست کار‌های فرهنگی انجام شود افزود: قطعا یک سری کارهای فرهنگی در لاهیجان انجام خواهیم داد که تا کنون در گیلان انجام نشده، همانطور که این اتفاق قبلا در دوران خدمت بنده در لنگرود انجام شد که به عنوان مثال می‌توان تنها اتاق عقد منطقه، و تنها الِمان سازمان اوقاف در کشور را در امام زاده محمد نام برد.

     برنامه‌های فرهنگی هنری شاد در مناسبت‌ها و اعیاد در امام زادگان و اماکن مذهبی اجرا می‌شود

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان از اجرای برنامه های فرهنگی هنری شاد در مناسبت ها و اعیاد در امام زادگان و اماکن مذهبی خبر داد و افزود: از بازیگران برای حضور در این مکان ها دعوت خواهیم کرد چرا که بر این باوریم امام زاده فقط برای گریه و مراسم عزا نیست گرچه هرچه که داریم از محرم و صفر است.

    حجت الاسلام بازدار اظهار کرد: از اینکه آمده ام در شهر خودم برای مردم شریف، غیور، ولایت‌مدار، با ریشه و سابقه خدمت می‌کنم بسیار خوشحالم؛ در شهری زندگی می‌کنیم که مذهب شیعه را، مدیون گذشتگان من و شما هستند، افتخار ما است در جوار بزرگ مردانی همچون میرشمس الدین زندگی می‌کنیم.

    یک قدم از آنچه که منافع سازمان من است عقب‌نشینی نخواهم کرد

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان همچنین عنوان کرد: بنده با هیچکسی صیغه اخوت نبسته‌ام آنچه را که قانون به من دستور داده است با رعایت حق و حقوق مردم انجام خواهم داد و حتی یک قدم از آنچه که منافع سازمان من است عقب‌نشینی نخواهم کرد، اوقاف یک نهاد ولایتی است، امیدواریم که در خدمت ولایت باشیم تا بتوانیم عاقبت بخیری خود را تضمین کنیم.

    مراسم بزرگداشت سردار شهید ناظری برای اولین بار در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود

    حجت الاسلام بازدار در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید ناظری برای اولین بار در شهرستان لاهیجان در روز یکشنبه ششم تیرماه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع شهرستان خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری سپاه پاسداران و امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد که احتمالا فرزند شهید ناظری نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان در پاسخ به سوال خبرنگار بامردم در مورد امکان اجرای طرح اختصاص موقوفات به افراد خاص ( زوج های جوان، بی سرپرستان، بیماران و …) در شهرستان لاهیجان اظهار کرد:

    ما اگر بخواهیم مطالبات خود را از مردم بگیریم و موقوفات جدید را در راستای این طرح اختصاص دهیم و رسانه ها نیز بیایند پای کار و کمک کنند تا حق و حقوق موقوفات پرداخت شود به راحتی می‌توان این کار را ساماندهی کرد. همچنین اگر دولت بخواهد از اوقاف حمایت کند بار بسیار بزرگی از دوش خود دولت برداشته خواهد شد.

    به بهترین پیشنهادات و طرح های فرهنگی برای هفته وقف هدایای ارزنده ای تقدیم خواهم کرد

    حجت الاسلام بازدار در پایان اظهار کرد: بنده با جان و دل و با کمال میل از طرح ها و ایده های عزیزان استقبال خواهم کرد امیدوارم فضای حاکم به گونه ای باشد که تعامل وجود داشته باشد؛ بنده به بهترین پیشنهادات و طرح های فرهنگی برای هفته وقف هدایای ارزنده ای تقدیم خواهم کرد، صاحب نظران می‌توانند طرح ها و پیشنهادات خود را با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان لاهیجان واقع در خیابان نیما با ما در میان بگذارند.

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (1)

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (6)

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (5)

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (4)

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (3)

    نشست خبری رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهبجان با اصحاب رسانه (2)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.