سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق کیف قاپ در رشت
    02 شهریور 1396 - 12:09
    شناسه : 79636
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک کیف قاپ و کشف دو فقره سرقت خبر داد. سرهنگ” رحیم شعبانی “در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی افزایش سرقت کیف قاپی توسط راننده یک دستگاه پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حین گشت زنی در […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک کیف قاپ و کشف دو فقره سرقت خبر داد.

    - دستگیری سارق کیف قاپ در رشت - دستگیری

    سرهنگ” رحیم شعبانی “در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی افزایش سرقت کیف قاپی توسط راننده یک دستگاه پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
    وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حین گشت زنی در مناطق آلوده و جرم خیز خودروی سارقان را شناسایی و در یک اقدام پلیسی راننده 20 ساله آن را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از خودرو مقداری اموال سرقتی از قبیل 5 دستگاه گوشی تلفن همراه یک جفت النگو طلا، یک جفت گوشواره طلا، یک رشته گردنبد طلا و تعداد دو برگ اسکناس جعلی 50 هزار ریالی کشف کردند.
    سرهنگ شعبانی در خاتمه با اشاره به اعتراف متهم در تحقیقات اولیه پلیس به دو فقره سرقت کیف قاپی بیان داشت:متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و شناسایی و دستگیری همدستان متهم دستگیر شده در دستور کار پلیس می باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.