جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا لنگرود | 93 درصد مردم لنگرود از گاز بهره مند شدند
    02 شهریور 1396 - 14:38
    شناسه : 79646
    0

    با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی لنگرود به بالای ۹۳ درصد رسید. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – صبح روز پنج شنبه با حضور مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار و سایر مسوولین شهرستانی مشعل گازرسانی به سه روستای کوهستانی […]

    پ
    پ

    با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی لنگرود به بالای ۹۳ درصد رسید.

    روستاهای لنگرود - افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا لنگرود | 93 درصد مردم لنگرود از گاز بهره مند شدند - افتتاح
    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – صبح روز پنج شنبه با حضور مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار و سایر مسوولین شهرستانی مشعل گازرسانی به سه روستای کوهستانی از توابع شهر اطاقور شهرستان لنگرود روشن شد.
    در این مراسم مهندس ظهیری گفت: با افتتاح این روستاها درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان لنگرود به ۹۳.۲ درصد رسید و با اتمام پروژه های در حال اجرا برای گازرسانی به ۲۰ روستا در قالب دو خوشه بلوردکان و خرما درصد بهره مندی روستائیان شهرستان لنگرود به ۹۸ درصد می رسد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: برای گازرسانی به این 3 روستا بالغ بر ۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده است.
    وی این کار را با توجه به موقعیت کوهستانی روستاها بسیار سخت توصیف کرد و گفت: انجام چنین کار دشواری در سایه همدلی و همکاری همه مسوولین بویژه نماینده محترم مردم و فرماندار میسر شده است.
    ظهیری در پایان رسیدن گاز به این روستاها را به اهالی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شکرگزار این نعمت الهی باشیم.
    در ادامه این مراسم مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: دولت تدبیر و امید در ۴سال گذشته به بیش از 9 هزار روستا گازرسانی نموده که کار بسیار بزرگی بوده است.
    وی همچنین از عملکرد شرکت گاز استان گیلان و مهندس ظهیری بجهت توسعه گازرسانی در استان بویژه شهرستان لنگرود تشکر و قدردانی کرد.
    همچنین در این مراسم مهندس جوادپور فرماندار لنگرود از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان تقدیر نمود.

    45869 - افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا لنگرود | 93 درصد مردم لنگرود از گاز بهره مند شدند - افتتاح

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.