شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41366 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید تلاش کنیم تا همه‌ی کارها در مسیر اقتصاد‌مقاومتی انجام شود / برای سامان دادن به امور جوانان ابتدا باید نظام خانواده را مستحکم کنیم
    02 تیر 1395 - 23:41
    شناسه : 7970
    0

    دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر برگزار شد. به گزارش بامردم ، امیر جانبازی رودسری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت : باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود . […]

    پ
    پ

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر (2)

    دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر برگزار شد.

    به گزارش بامردم ، امیر جانبازی رودسری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت : باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود .
    وی در ادامه به تعریف اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادی است مبتنی بر داشته ها و امکانات داخل کشور برای مقابله با فشارها و تحریم هایی که ممکن است کشور ما را تهدید نماید .
    فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : شهرستان رودسر با داشتن کوه ، جنگل و دریا از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و باید سعی نمائیم تا از این مواهب طبیعی برای توسعه و پیشرفت شهرستان حداکثر استفاده را ببریم .
    وی یاد آور گردید : یکی از داشته های ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که داریم و تا زمانی که بتوانیم از نیروی انسانی به نحوی درست و شایسته استفاده کنیم موفقیت خواهیم شد .
    امیر جانبازی رودسری افزود : نیروی انسانی سالم و به دور از هرگونه آلودگی های اجتماعی تأثیر بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد .
    وی در ادامه سخنان خود به نقش خانواده در جامعه اشاره نمود و گفت : خانواده در مباحث اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد نقش بسیار مهم و موثری دارد .

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر (1)

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر (4)

    جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر (3)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.