شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر
    02 شهریور 1396 - 17:38
    شناسه : 79801
    0

    به مناسبت آغازهفته دولت وسالروزشهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین شهرستان لاهیجان با امام جمعه این شهرستان در مزار شهدا دیدار نمودند . به گزارش «بامردم»،  فرماندار لاهیجان در اولین روز هفته دولت ، ضمن تبریک این ایام گفت: انقلاب اسلامی از زمان تولد تا امروز خاطرات […]

    پ
    پ

    به مناسبت آغازهفته دولت وسالروزشهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین شهرستان لاهیجان با امام جمعه این شهرستان در مزار شهدا دیدار نمودند .

    آغاز هفته دولت لاهیجان 1 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر -

    به گزارش «بامردم»،  فرماندار لاهیجان در اولین روز هفته دولت ، ضمن تبریک این ایام گفت: انقلاب اسلامی از زمان تولد تا امروز خاطرات بسیار تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته است. دهه ۶۰ یک دهه بسیار سختی برای انقلاب بود یکی ازاین وقایع توسط مزدوران انقلاب رقم زده شد و موجب شد دو تن از سرمایه های ارزشمند نظام یعنی رجایی و باهنر را ازما بگیرند .
    احمدی افزود : هرچند جسم آنها را از ما گرفتند ولی روح والای آنها در بین ماست .شهریور ۶۰ نه تنها در ذهن ما دولتمردان باقی مانده بلکه در اذهان احاد مردم نیزباقی مانده است .
    وی ادامه داد: شهید رجایی و باهنر هرچند مدت زمان مدیریتی زیاد نداشتند اما یک تفکر عظیم و چون سایه بین مردم داشتند، هنوز آثار برکات آنها در روستاها دیده می شود. یکی از موضوعاتی که ما از آنها غافل می شویم این است که کار را برای نظام اداری انجام می دهیم ما قرار است برای مردم جاده، راه و آب آشامیدنی بسازیم این یکی از وظایف ماست باید تعالی مردم را تضمین کنیم. برای ما دولتمردان هفته دولت یک سال مالی تعیین شده است و امروز با شهدای خودمان عهد می بندیم که کار را صادقانه انجام بدهیم، انقلابی باشیم ، عهد می بندیم ظاهر و باطن ما یکی باشد همان کار شهدارا ما بعد از شهادت رجایی و باهنرانجام دهیم

    فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد : خصوصیات بارز شهید رجایی مردمی بودن وصداقتش بود. من ازکسانی که طی یک سال به ما کمک کرده اند به خصوص مردم که با همه کاستی ها کنار آمدند تقدیر و تشکر می کنم. مدیران نیزباید درمقابل سعه صدر داشته باشند.این حق مردم است که از ما مطالبه داشته باشند .وقتی یک روستایی چندین کیلومتررا طی کرده تا یک مسئول را ببیند وخواسته خود را مطرح کند واگر مسئول نپذیرد ذهن او تغییر می کند پس کسی که مسئول است باید به خواسته های مردم توجه کند.
    احمدی ادامه داد : در این هفته ۱۶۳ پروژه و طرح برای افتتاح داریم با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان و ۱۹۴۷ فرصت شغلی مهیا خواهد شد که نسبت به سال مشابه ۵ درصد افزایش پروژه داشته ایم. ۷/۳برابر در میزان اعتبتارات و ۷/۳ برابر فرصت شغلی داریم .
    وی تاکید کرد: ما باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا مشکل بیکاری را حل نمائیم .

    آغاز هفته دولت لاهیجان 2 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر -

    نماینده مردم لاهیجان : خدمتی صادقانه و به دور از حاشیه داشته باشیم
    در ادامه نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدوارم از سالی که پشت سر گذاشتیم رضایت خاطر داشته باشیم . امیدوارم همه ما حاشیه ها را کم کنیم و به فکرخدمت باشیم .ما در مزار شهدا هستیم اینها هیچ مسئولیتی نداشتند اما همه همتشان این بود که هر خدمتی از دستشان بر میآید انجام دهند . نیتشان پاک و صادقانه بود به دنبال اینکه چه کسی بالاتر و چه کسی پایینتراست ،نبودند.
    نیکفرادامه داد : امام در مورد شهید رجایی فرمود : عقلش بیش از علمش بود و حال عقلش باعث عزت او شد. ما افرادی مثل شهید حججی را داریم یک عک.س حججی کارساز شد و دنیا را متحول کرد.

    امام جمعه لاهیجان: من قبلا به آقای لاهوتی می گفتم شما انقدر قشنگ صحبت می کنید که ما آخوندها باید سخنرانی را کنار بگذاریم
    امام جمعه لاهیجان نیز طی سخنانی ؛ با بیان این مطلب که شهدا ناظر اعمال ما هستند گفت: امروز آغاز هفته دولت است و رئیس اجرایی شهرستان نکات خوب و ارزشمندی را ابراز نمود. من قبلا به آقای لاهوتی می گفتم شما انقدر قشنگ صحبت می کنید که ما آخوندها باید سخنرانی را کنار بگذاریم . امروز نیز فرماندار لاهیجان زیبا سخنرانی نمودند . ما باید همدلی ، همکاری و هم سویی داشته باشیم . همچنانکه در ۸ سال دفاع مقدس همه دنیا متحد شدند ولی چون با هم همدل و متحد بودیم نگذاشتیم کاری بکنند.
    حجت الاسلام صدیق اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال این است که اتحاد را به اختلاف بکشاند تا بتواند بر ما غالب شود.
    وی تصریح کرد : هرکه تابع رهبرباشد باید حفظ شود .ما باید ظاهر و باطنمان یکی باشد و به مردم خدمت کنیم . شهیدان رجایی وباهنر چنین خصوصیاتی داشتند . ساده بودند . تجمل گرا و اشرافی نبودند .باهنر با همه عظمتش زندگی بسیار ساده داشت .
    هفته دولت هفته ای است که کارهای دولت را بیان می کنیم، انقلاب اسلامی خیلی کار کرد و دنیا را تکان داد.
    این انقلاب ابرقدرتی مثل آمریکا را سرجایش نشاند تا جائیکه امروز آمریکایی ها به ترامپ می گویند عقل نداری برو کنار.

    منبع: همای گیلان

    آغاز هفته دولت لاهیجان 5 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 7 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 8 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 6 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 9 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 4 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر - آغاز هفته دولت لاهیجان 3 - باید همدلی، همکاری و هم سویی داشته باشیم | باید ظاهر و باطنمان یکی باشد + تصاویر -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.