یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41472 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بزرگداشت هفته قوه قضاییه ادای دین به معمار نظام نوین قضایی ایران است
    03 تیر 1395 - 1:23
    شناسه : 7988
    0

    معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: بزرگداشت هفته قوه قضاییه، ادای دین به معمار نظام نوین قضایی جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش بامردم، سیدجلال سیدمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش افزود: نقش برجسته و ماندگار شهید بهشتی در قوه […]

    پ
    پ

    سیدجلال سیدمحمدی (1)

    معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: بزرگداشت هفته قوه قضاییه، ادای دین به معمار نظام نوین قضایی جمهوری اسلامی ایران است.

    به گزارش بامردم، سیدجلال سیدمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش افزود: نقش برجسته و ماندگار شهید بهشتی در قوه قضاییه و تلاش های این شهید مظلوم در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باید برای جامعه و به ویژه نسل های جوان تبیین شود.
    وی حادثه فاجعه بار هفتم تیرماه سال 60 را دلیل نام گذاری هفته قوه قضاییه ذکر و بیان کرد: گرامیداشت یاد 72 تن از یاران نظام و انقلاب که در یک فاجعه، آسمانی شدند؛ وظیفه ای است که به گردن همه ماست.
    سیدمحمدی به تعبیر بنیانگذار جموری اسلامی ایران امام خمینی(ره) در مورد شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: جمله بهشتی یک ملت بود برای ملت ما ، مسئولیت همه را در این زمینه روشن می کند که باید برای شناساندن شخصیت این مرد بزرگ انقلاب ، همت مضاعفی کنیم.
    وی گفت: امنیت و سلامت از اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید بوده و برقراری نظم و امنیت در ابعاد مختلف دستگاه های قضایی در ارتقاء امنیت نقش بالایی دارد.
    وی تبلیغات محیطی و شهری ، برگزاری یادمان شهدای هفتم تیر و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و به ویژه شهدای فاجعه هفتم تیر را از مهمترین برنامه های هفته قوه قضاییه اعلام کرد و گفت : از همه مردم و مسئولین جهت حضور و مشارکت در برنامه های یاد شده دعوت می شود.
    امیر امیرآبادی رئیس دادگستری شهرستان تالش نیز در سخنانی با بیان فرمایشات رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شهید بهشتی ، هدف از گرامیداشت این هفته را پاسداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار فاجعه هفتم تیر ماه 1360 و گرامیداشت هفته قوه قضاییه دانست.
    وی دیدار با خانواده شهدای قوه قضائیه، ملاقات مردمی با حضور رئیس دادگستری و دادستان، زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، شرکت در نماز جمعه، بازدید از اداره زندان تالش، مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و شرکت در مراسم سوگواری امام علی (ع) را از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه در تالش ذکر کرد.
    هفته قوه قضائیه از اول تا هفتم تیرماه است.
    شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.