×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دستگیری1-300x230

رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق سابقه‌دار منازل مسکونی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه وقوع چندین فقره سرقت منازل مسکونی در رشت پلیس را وارد میدان کرد، گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران تیم تجسس کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه سارق سابقه‌دار پس از اطلاع از حضور ماموران در مقابل منزل خود از پنجره انباری خانه‌اش فرار کرد، افزود: متهم پس از مدتی در تعقیب و گریز پلیسی در ترمینال در حالی که قصد داشت با اتوبوس از رشت خارج شود دستگیر شد.

وی متهم را ۲۷ ساله اهل و ساکن رشت و معتاد به مواد افیونی دانست و تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۲۴ فقره سرقت از منازل مسکونی، وسایط نقلیه و فروش آنها اموال مسروقه به ضایعات فروشی‌ها و … اعتراف کرد.

شعبانی کشف و ضبط پنج دستگاه دوچرخه، پنج دستگاه دوربین‌ مداربسته، یک‌ دستگاه چاپگر، یک‌دستگاه مانیتور، یک‌دستگاه ترازوی خانگی، یک‌ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۱ جفت کفش، یک دستگاه چاپگر، منگنه، شارژر، کیف‌دستی، چندین قطعه کارت را حاصل بازرسی از منزل متهم عنوان کرد.

وی در ادامه از غرق شدن دو نفر در رودخانه رشت طی سه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: یک دختر بچه ۱۲ ساله در خمام‌رود سنگر غرق شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه جسد فردی ۲۲ ساله از بندر انزلی در ساحل امیربکنده بخش خشکبیجار رشت کشف شد، گفت: این جوان که به همراه دوستانش برای شنا به منطقه طالب‌آباد بندرانزلی رفته بود بر اثر بی‌احتیاطی غرق شد و پس از سه روز جسدش به ساحل امیربکنده رشت رسید.

وی از خانواده‌ها خواست تا با فرا رسیدن فصل گرما و استفاده از محیط دریا و رودخانه و سدها مراقبت بیشتری داشته باشند تا حوادث تلخ غرق شدگی رخ ندهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.