شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قهرمانی پرسپولیس در آسیا به شرط گل نزدن!
    02 شهریور 1396 - 20:18
    شناسه : 79916
    1

    تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا دست به کارهای بزرگی بزند. به گزارش «بامردم»، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و در حالی که با دو گل هم عقب بود اما توانست با گل های شجاع خلیل زاده و گادوین منشا […]

    پ
    پ

    تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا دست به کارهای بزرگی بزند.

    120466 - قهرمانی پرسپولیس در آسیا به شرط گل نزدن! - آسیا

    به گزارش «بامردم»، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و در حالی که با دو گل هم عقب بود اما توانست با گل های شجاع خلیل زاده و گادوین منشا بازی را به تساوی بکشاند تا امیدهایش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر زنده نگه دارد.

    در این میان علی علیپور ستاره روزهای اخیر قرمزها که روی هر دو گل پرسپولیس تاثیر مثبت داشت، می گوید حاضر است خودش گل نزند اما پرسپولیس به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

    علیپور در این باره گفت: در بازی با الاهلی ثابت کردیم حس مبارزه در پرسپولیس خاموش نمی‌شود. من در عمل و نه شعار ثابت کردم به فکر موفقیت تیم هستم و حاضرم گل نزنم ولی قهرمان آسیا شویم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.