×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

فرماندار تالش و جمع کثیری از دولتمردان شهرستان تالش صبح امروز اولین روز از آغاز هفته ی دولت بطور تجمیعی در دفتر امام جمعه ی شهرستان تالش حضور بهم رساندند.

سید عیسی مهدوی - فرماندار تالش: هدف گذاری پروژه های امسال اشتغالزا بوده است - سید عیسی مهدوی

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر دولت رجایی و باهنر این شهدا را الگو و اسوه ای ویژه برای خادمان دولت خواند و افزود:نباید فراموش کنیم که یادواره ی هفته ی دولت را مدیون شهدایی هستیم که در مسیر درستی و صداقت گام نهاده و دنباله رو آرمان های نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدای عقیده و باور و ایمان خود کردند.

فرماندار تالش ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان اذعان داشت:حضور باشکوه و حماسه افرین مردم در انتخابات اخیر و حمایت مجدد از دولت تدبیر و امید نشانگر رضایتمندی و حمایت مردم از دولت می باشد.لذا با همت مسولین نظام و با مدیریت جهادی دولت دکتر روحانی با وجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های جهانی، بلطف خدا شاهد پیشرفت های قابل توجهی در طول یکسال گذشته بوده ایم.

مهدوی گفت:تنها در بعد عمرانی بیش از ۹۲۵ پروژه در سطح شهرستان تالش به بهره برداری رسید. و در هفته ی دولت کنونی ۹۴ پروژه ی اماده ی بهره برداری اعم از پروژه های بخش خصوصی،دولتی عمرانی و ..افتتاح خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد:که هدف گذاری پروژه های امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر پایه ی اشتغال زایی بوده است.

بالاترین مقام مسوول شهرستان با بیان اینکه سفر اخیر ریاست جمهوری به گیلان برکات زیادی بهمراه داشته اذعان داشت:ماحصل سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان تغییرات مثبتی بود که در بخش صنعت، طرح تجهیز اراضی کشاورزی،ساماندهی آب کشاورزی و مدیریت منابع آب و تصویب ۱۱ مورد سد لاستیکی در استان اتفاق افتاد.

وی گفت:یکی از این سد های لاستیکی مختص تالش بوده و در هفته ی دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.