شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرداخت تسهیلات به بافت فرسوده شهری گیلان
    03 تیر 1395 - 11:57
    شناسه : 8004
    0

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از پرداخت تسهیلات در محدوده بافت‌های فرسوده شهری در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، منوچهر مومنی صبح امروز در جلسه راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد میانی یکی از اقدام‌های بسیار مهم و تاثیرگذار […]

    پ
    پ

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از پرداخت تسهیلات در محدوده بافت‌های فرسوده شهری در این استان خبر داد.

    به گزارش بامردم، منوچهر مومنی صبح امروز در جلسه راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد میانی یکی از اقدام‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در بازآفرینی پایدار محله‌ها و محدوده‌های هدف شهری است اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به منظور احیأ، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های مسکونی بافت‌های مذکور حائز اهمیت است.

    وی به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در بازآفرینی شهری پایدار و احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه هیأت وزیران تسهیلات یارانه‌ای به منظور بسترسازی و تسهیل‌گری مسیر نوسازی به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده پرداخت می‌شود.

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه احیای بافت‌های ناکارآمد صرف نظر از زیباسازی سیمای شهری از لحاظ ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی محله‌ها بسیار موثر است، تصریح کرد: مبلغ تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در شهر رشت به‌ازای هر کدام از واحدها ۵۰ میلیون تومان و در شهرهای دیگر استان ۳۰ میلیون تومان است.

    مومنی، مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور را ۱۲ سال خواند و بیان کرد: مدت دو سال از زمان مذکور مربوط به دوران مشارکت است.

    وی به پرداخت تسهیلات نوسازی به ۴ هزار و ۵۱۱ واحد بافت‌های فرسوده شهری گیلان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۰۲ واحد بافت فرسوده شهری به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه ۸۷۶ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مذکور پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ سهمیه باقی‌مانده و اداره کل راه و شهرسازی گیلان آمادگی معرفی متقاضیان تا سقف اختصاص داده شده به بانک‌های عامل را دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.