چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید حرمت مسئولین را نگه دارید | اگر انتقادی دارید در جا و مکان خودش مطرح کنید
    03 شهریور 1396 - 15:57
    شناسه : 80109
    0

    خطیب جمعه لاهیجان خطاب به نمازگزاران و مردم، تاکید کرد: مسئولین شهرستان باید به شما خدمت کنند، باید حرمت مسئولین را نگه دارید و اگر انتقادی دارید در جا و مکان خودش مطرح کنید. اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق موضوع خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان را به امر به معروف و […]

    پ
    پ

    خطیب جمعه لاهیجان خطاب به نمازگزاران و مردم، تاکید کرد: مسئولین شهرستان باید به شما خدمت کنند، باید حرمت مسئولین را نگه دارید و اگر انتقادی دارید در جا و مکان خودش مطرح کنید.

    حجت الاسلام مهدی صدیق 1 - باید حرمت مسئولین را نگه دارید | اگر انتقادی دارید در جا و مکان خودش مطرح کنید - انتقاد

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق موضوع خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان را به امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داد و گفت: امروزه تا امر به معروف و نهی از منکر را مطرح می کنیم، بلافاصله ذهنمان به سمت خیابان، مغازه، لباس پوشیدن افراد و … می رود، سوال این است که آیا امر به معروف و نهی از منکر فقط در این موارد خلاصه می شود؟

    وی افزود: منکرات بسیار زیادی در جامعه وجود دارد، باید منکر و معروف را بدانیم، باید در مرحله اول بدانیم چه کسانی می توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آیا هرکسی می توان امر به معروف کند؟ باین این موارد را آموخت.

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امام علی (ع) در نهج البلاغه فرموده اند که اگر می خواهید اهمیت امر به معروف را بدانید همه کار ها و اعمال نیک حتی جهاد در راه خدا که بسیار ارزشمند است را در یک طرف قرار دهید و امر معروف را در یک طرف دیگر، این اهمیت بسیار زیاد امر به معروف را می رساند .

    حجت الاسلام صدیق در ادامه خطبه های دوم خود با تقدیر و تشکر از فرماندار لاهیجان، گفت: این سید بزرگوار در مدت زمان کوتاهی مطالب زیاد و بسیار خوبی را پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کردند که از ایشان تشکر می کنم.

    وی خطاب به حاضرین و نمازگزاران و مردم، تاکید کرد: مسئولین شهرستان باید به شما خدمت کنند، باید حرمت مسئولین را نگه دارید و اگر انتقادی دارید در جا و مکان خودش مطرح کنید.

    خطیب جمعه لاهیجان با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، گفت: در هفته دولت قرار داریم، آقای فرماندار در بیانات امروز خود فرمودند که شهید رجایی فقط ۲۸ روز رییس جمهور بودند، باید ببینیم که چه شد این همه عزت و کرامت و بزگی فقط در ۲۸ روز به وجود آمد و ایشان اینقدر محبوب شدند.

    حجت الاسلام صدیق افزود: بار ها گفته ام که ما باید رجایی گونه و باهنر گونه رفتار کنیم، ما نباید فقط به برگزاری مراسم برای شهدا بسنده کنیم، باید ببینیم و فکر کنیم که چرا این شهیدان گرانقدر جان خود را در راه نظام و حفظ اسلام و انقلاب از دست دادند و به درجه شهادت نایل آمدند، این ها را باید تفهیم کنیم.

    وی خطاب به همه مسئولین تصریح کرد: نباید در مقابل دشمن کوچکترین ضعفی نشان دهیم، اگر دشمنان به چشم حقارت به ما نگاه کنند و ضعف نشان دهیم این توهین به نظام جمهوری اسلامی است.

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به صفات شهیدان رجایی و باهنر گفت: یکی از صفت های بسیار مهم و ارزشی شهید رجایی این بوده که منطقی بودند و آمده بودند ارزش های اسلامی را زنده نگه دارند، ما آمده ایم اسلام را زنده نگه داریم و راه امام حسین را ادامه دهیم، نیامده ایم که حکومت کنیم، آمده ایم تا شعار امام حسین (ع) «هیهات منا الذله» را به تمام دنیا فریاد بزنیم.

    وی با اشاره به شهادت شهید حججی، عنوان کرد: پیام شهادت ایشان این است که ارزش های اسلامی را زنده نگه داریم، مردم باید به رهبر معظم به شهدا به نظام به بسیج و به قدرتمندان و دولتمردان خود ببالند و افتخار کنند.

    امام جمعه لاهیجان در پایان اظهار داشت: این همه نق زدن و حمله و هجوم های گفتاری بیگانگان فقط برای ایران هراسی و عزت اسلام و اقتدار نظام است، چندین سال است که می گویند چنین می کنیم و چنان می کنیم آمریکا و ابر قدرت ها باید این آرزو را به گور ببرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.