جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تولید و اشتغال اولویت برنامه‌های دولت باشد
    03 شهریور 1396 - 16:27
    شناسه : 80159
    0

    نماینده ولی فقیه در گیلان به هم‌آوایی بین دولت، ملت و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تولید و اشتغال اولویت نخست برنامه‌های دولت باشد. آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: منافقین خسارت‌های بسیاری به نظام اسلامی وارد کردند و شهیدان رجایی […]

    پ
    پ

    نماینده ولی فقیه در گیلان به هم‌آوایی بین دولت، ملت و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تولید و اشتغال اولویت نخست برنامه‌های دولت باشد.

    الله قربانی - تولید و اشتغال اولویت برنامه‌های دولت باشد - اشتغال
    آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: منافقین خسارت‌های بسیاری به نظام اسلامی وارد کردند و شهیدان رجایی و باهنر توسط این گروه به شهادت رسیدند.
    وی به معرفی کابینه دولت جدید توسط رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: 16 وزیر از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند.
    نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعضی از وزرای دولت را از سال‌های گذشته می‌شناسم، تصریح کرد: افراد مذکور انسان‌های خادمی برای جامعه هستند.
    آیت‌الله قربانی به ادامه فعالیت محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: نوبخت به دلیل صداقت و توانمندی که از خود نشان داده در قلب اقتصادی دولت و حرکت برای اشتغال در جامعه قرار دارد.
    وی با تأکید براینکه تولید و اشتغال باید اولویت نخست برنامه‌های دولت دوازدهم باشد، بیان کرد: ایجاد 900 هزار اشتغال از اقدام‌های دولت است ضمن اینکه دولت باید تدبیری بیندیشد تا مشکلات جامعه برطرف شود.
    امام جمعه رشت به وحدت بین مسؤولان در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: محمدعلی نجفی استاندار تلاش بسیاری انجام داده و هشت هزار پروژه را در استان به بهره‌برداری رسانده است.
    آیت‌الله قربانی با اشاره به هم‌آوایی بین دولت، مردم و مقام معظم رهبری، متذکر شد: امیدواریم در این مرحله شاهد تلاش مضاعف رئیس جمهور و همراهان او در برطرف کردن مشکلات مردم و پیشرفت کشور باشیم.
    وی در ادامه به نزدیک شدن به روز عرفه اشاره کرد و افزود: عرفه، روز بخشش بسیار توسط خداوند است و باید قدر این روز را بدانیم.
    نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با بیان اینکه در ماه حج قرار داریم، خاطرنشان کرد: در ماه ذی‌الحجه حاجیان از نقاط مختلف دنیا به مکه مشرف می‌شوند و امسال 80 هزار نفر از ایران در مکه و مدینه حضور دارند.
    آیت‌الله قربانی، حج را یکی از فروع دین خواند و بیان کرد: حج کنگره دنیای اسلام محسوب می‌شود و منفعت‌های بسیاری برای مسلمانان دارد.
    حج سبب قوام دنیای اسلام است
    وی، حج را سبب قوام دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: آل‌سعود فکر می‌کنند خانه خدا ملک شخصی آنهاست و کشورهای غیر همفکرشان حق ندارند به خانه خدا بروند.
    عضو مجلس خبرگان رهبری به لشکرکشی آل‌سعود به کشور یمن اشاره کرد و گفت: عربستان 400 میلیارد دلار اسلحه از آمریکا خریداری کرده و آن را برای کشتار مسلمانان به‌کار می‌برد.
    آیت‌الله قربانی با تأکید براینکه عزت و شرف مسلمانان باید در حج حفظ شود، متذکر شد: در حج نشان دادیم که شرافتمندانه عمل می‌کنیم.
    وی به ایجاد داعش توسط آل‌سعود اشاره کرد و یادآور شد: هدف دشمن از بین بردن اسلام است در صورتی که کعبه باید محلی برای برطرف کردن معضلات دنیای اسلام باشد.
    انتهای پیام/

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.