سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفکر شهیدان رجایی و باهنر مورد قبول همگان است | تفکر مدیریتی باید جهادی باشد
    03 شهریور 1396 - 19:35
    شناسه : 80285
    0

    فرماندار لاهیجان با اشاره به تلاش‌های مدیران و مسئولین شهرستان گفت: علی رغم همه محدودیت های بودجه و … ای که وجود دارد مدیران ما در تلاش هستند و به فکر خدمت به مردمند، تفکر مدیریتی باید جهادی باشد، مدیران نباید شب و روز بشناسند و در همه حال باید به مردم ارائه خدمت دهند. […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان با اشاره به تلاش‌های مدیران و مسئولین شهرستان گفت: علی رغم همه محدودیت های بودجه و … ای که وجود دارد مدیران ما در تلاش هستند و به فکر خدمت به مردمند، تفکر مدیریتی باید جهادی باشد، مدیران نباید شب و روز بشناسند و در همه حال باید به مردم ارائه خدمت دهند.

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان - تفکر شهیدان رجایی و باهنر مورد قبول همگان است | تفکر مدیریتی باید جهادی باشد - احمدی

    به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم تفکر و اندیشه‌ای که در ۳۶ سال پیش با از دست دادن رئیس جمهور و نخست وزیر مکتبی به عنوان یک دستاورد ارزشمند به وجود آمد را گرامی بداریم و از آن پاسداری کنیم.

    وی افزود: علی‌رغم اینکه مدت خدمت گذاری شهیدان رجایی و باهنر از لحاظ کمّی، خیلی کوتاه بود اما کیفیت خدمت این بزرگواران طوری است که بعد از ۳۶ سال از شهادت این عزیزان هنوز این تفکر جاری است، پس از گذشت ۳۶ سال ۲۸ روز دوران ریاست جمهوری شهید رجایی در تفکرات ما همچون ۲۸۰ سال خدمت است.

    فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: با وجود سلایق مختلف و تفکرات سیاسی مختلف در جامعه، تفکر شهیدان رجایی و باهنر مورد قبول همگان است و این تفکر ۳ پیام بسیار مهم و بزرگ را با خود به همراه دارد.

    احمدی افزود: اولین پیام این عزیزان وحدت، همدلی و هم زبانی برای امت اسلام به پیروی از ولی فقیه است، دومین پیامی که می توان از شهیدان رجایی و باهنر دریافت کرد تبعیت محض از ولایت است، تبعیت از ولایت نسبی نیست، به مکان، زمان و شرایط خاصی بستگی ندارد.

    وی گفت: سومین توصیه و پیامی که از تفکر این بزرگواران می توان برداشت کرد نگرش آن ها به قدرت است، نگرش شهید رجایی به قدرت با نگرشی که دنیای غرب به قدرت دارد، کاملا متفاوت است، قدرت بر روی شهیدان رجایی و باهنر تاثیر نداشت بلکه آن ها به قدرت تاثیر گذار بودند و قدرت را به زانو در آورده بودند، این مهمترین اصلی است که می‌باید مدیران ما امروز به آن توجه کنند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد: در هفته دولت امسال ۱۶۳ پروژه و طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۰۴نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد، این پروژه ها در قالب پروژه های آسفالت، آب شهری و روستایی، درمانی و بهداشتی و … می‌باشد که توسط خادمین مردم عزیز در شهرستان افتتاح خواهند شد.

    احمدی افزود: سه پروژه بزرگ بیمارستان میلاد، هتل رسپینا و مجتمع آبرسانی با حضور مقامات کشوری در شهرستان لاهیجان افتتاح خواهند شد، با افتتاح این پروژه ها به اقتصاد و اشتغالزایی شهرستان کمک بسیار بزرگی می کند و همچنین افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی مشکل آب بسیاری از روستا ها را برطرف خواهد کرد.

    وی با مقایسه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۵ درصدی افتتاح پروژه ها در هفته دولت نسبت به سال گذشته خواهیم بود. همچنین میزان ۳.۷ برابر افزایش در اعتبارات و ۲.۷ برابر افزایش فرصت های شغلی نیز نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به تلاش‌های مدیران و مسئولین شهرستان گفت: علی رغم همه محدودیت های بودجه و … ای که وجود دارد مدیران ما در تلاش هستند و به فکر خدمت به مردمند، تفکر مدیریتی باید جهادی باشد، مدیران نباید شب و روز بشناسند و در همه حال باید به مردم ارائه خدمت دهند.

    احمدی اضافه کرد: با تلاش هایی که انجام شده امسال در بحث کشاورزی بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی را تجهیز خواهیم کرد تا موضوعاتی همچون کم آبی و سایر مشکلات رفع شده و محصول بیشتر و بهتری را برداشت کنیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: در خصوص صنعت گردشگری که یکی از ارکان اشتغال و توسعه در شهرستان می باشد، با افتتاح پروژه های مرتبط انشالله علاوه بر ایجاد اشتغال حق خود در رابطه با پذیرایی شایسته از گردشگران و مهمانان را نیز ادا کنیم.

    وی افزود: همچنین در بحث صنعت نیز تلاش های فراوانی به خصوص در حوزه صنایع تبدیلی انجام شده است که دیران ما در این خصوص نیز همراه و همگام هستند.

    احمدی با تبریک به اعضا شورای جدید پنجمین دوره شورای شهر و روستا، تصریح کرد: این عزیزان می‌بایست با تلاش و کوشش خودشان و با ارائه برنامه قابل دفاع نسبت به عمران و ابادانی شهر و روستا کوشا باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.