پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بندر کیاشهر در بسیاری از مباحث زیرساختی پیشگام است | دولت تدبیر و امید عملکرد بسیار خوبی را در بخش کیاشهر به یادگار گذاشته است
    04 شهریور 1396 - 1:31
    شناسه : 80364
    0

    بخشدار کیاشهر تاکید کرد: دولت تدبیر و امید حقیقتا عملکرد بسیار خوب و کارنامه قابل دفاعی را در بخش کیاشهر به یادگار گذاشته است، از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۶ در کیاشهر ۲۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر صد و دوازده میلیار تومان به بهره برداری رسیده است. اختصاصی «بامردم»، حجت حاجی پور در در […]

    پ
    پ

    بخشدار کیاشهر تاکید کرد: دولت تدبیر و امید حقیقتا عملکرد بسیار خوب و کارنامه قابل دفاعی را در بخش کیاشهر به یادگار گذاشته است، از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۶ در کیاشهر ۲۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر صد و دوازده میلیار تومان به بهره برداری رسیده است.
    حجت حاجی پور بخشدار - بندر کیاشهر در بسیاری از مباحث زیرساختی پیشگام است | دولت تدبیر و امید عملکرد بسیار خوبی را در بخش کیاشهر به یادگار گذاشته است - بخشدار کیاشهر

    اختصاصی «بامردم»، حجت حاجی پور در در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندر کیاشهر با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، اظهار داشت: امسال هفته دولت با شروع به کار دولت دوازدهم همزمان شده است، هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و دادن اطمینان خاطر به مردم است که بدانند خادمین مردم از هیچ تلاش و کوششی در جهت آرامش، امنیت، رفاه و رفع نیازها و مشکلات دریغ نخواهند ورزید.

    وی افزود: انشالله با تلاش های بیشتر بتوانیم مشکلات مردم کیاشهر را رفع کنیم، چرا که معتقدیم رضایت مندی مردم باعث رضایت مندی خالق هستی بخش خواهد شد.

    بخشدار بندر کیاشهر گفت: خداوند را شاکرم از اینکه فرصت پیدا کردم به عنوان خادم مردم ولایی، شهید پرور و بسیار خوب بندر کیاشهر در این بخش حضور پیدا کنم، در روز معارفه ام، بنده شعاری دادم مبنی بر اینکه آمده ایم فضای بخش و ارتباط مردم و مسئولین را به بهترین شکل ممکن بهبود ببخشیم و امروز به لطف خدا این شعار و خواسته در کیاشهر اجرایی شده است.

    حاجی پور اضافه کرد: امروزه تعامل میان مسئولین و مدیران با مردم و همچنین تعاول قوای سه گانه نظام و کلیه نهاد ها و ارگان ها در بخش بسیار خوب و بی نظیر است و این را مردم از نزدیک لمس می کنند، تا کنون با مردم و اصناف و گروه های مختلفی نشست های بسیار صمیمی برگزار کرده ایم که در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت، همه عزیزان می توانند اظهار نظر کنند و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را به ما منعکس نمایند.

    وی با اشاره به خدمات انجام شده در بخش کیاشهر در دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار طرح تجهیز اجرا شد که موجبات رضایت مندی کشاورزان عزیز را فراهم آورد و در تلاشیم که این طرح را در نیمه دوم امسال نیز دنبال کنیم، خداوند را شاکریم که امسال با بارش خوب رحمت الهی و در کنار آن مدیریت قوی جهاد کشاورزی و امور آب و آبیاری به طوری بود که برای اولین بار کمترین تنش آبی را در کیاشهر شاهد بودیم که انشالله با حمایت های مقامات استانی و .. سال پر برکتی را برای کشاورزان در پیش داشته باشیم.

    بخشدار بندر کیاشهر گفت: در حوزه مسائل سیاسی نیز قدردان محبت و همراهی بی نظیر مردم عزیز کیاشهر هستیم، امسال در ۲۹ اردیبهشت با تلاش های همه مسئولین در امر برگزاری سالم انتخابات و حضور کم نظیر مردم بخش کیاشهر شاهد خلق حماسه ای مثال زدنی بودیم، میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۰۰ درصد بود که بیش از ۷۵ درصد مشارکت کنندگان در انتخابات خواستار ادامه تفکر تدبیر و امید بودند.

    وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند برنده اصلی انتخابات مردم عزیز هستند که ثابت کردند با تمام کاستی ها و مشکلات موجود پای آرمان های امام راحل و منویات مقام ومعظم رهبری به درستی ایستاده اند و قطعا دولت دوازدهم نیز در این راستا با همت بیشتری به دنبال خدمات رسانی بهتر به مردمان عزیز خواهد بود.

    حاجی پور عنوان کرد: ما نمی گوییم که تحریم ها کاغذ پاره ای بیشتر نیستند، قطعا شرایط تحریم بر مسائل اقتصادی و … تاثیر گذار است ولی باید بدانیم در مباحث عمرانی و اقتصادی با وجود تحریم هایی که وجود داشت و وجود دارد با توکل بر خدا، بهره گیری از منویات رهبری و سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در کشور، استان، شهرستان و بخش ها ارائه شده است.

    وی افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که مردم باید از خدمات خادمین خود باخبر باشند و از دستاوردها و خدمات مسئولین آگاهی داشته باشند، به همین خاطر اهم پروژه ها و خدمات دولت تدبیر و امید در بخش کیاشهر را بیان خواهم کرد تا بدانیم دولتی که با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد با ناداشته هایی که از قبل بجا مانده بود و مشکلات فعلی چگونه توانسته است به این داشته های ارزشمند برسد.

    بخشدار کیاشهر تصریح کرد: در بحث آسفالت راه روستایی در ابتدای دولت تدبیر و امید حدودا ۳۹ درصد راه های روستایی آسفات شده بودند که امروز این میزان به بالای ۵۲ درصد رسیده است و همچنان نیز نهضت آسفالت راه های روستایی ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: در بحث گازرسانی یک تحول عظیم و کار بسیار بزرگی انجام شده است به طوری که در سال ۹۱ حدودا ۶۳ درصد مردم کیاشهر از نعمت گاز بهره مند بودند که امروز این میزان به ۹۶ درصد رسیده است و تمامی روستا های ما از نعمت گاز بهره مند شدند و به همین خاطر شهرستان آستانه اشرفیه و بخش کیاشهر را به عنوان شهر سبز می شناسیم.

    حاجی پور اظهار داشت: در موضوع آب شرب روستایی در ابتدای کار دولت یازدهم آمار ۶۴ درصد بوده است که به لطف خداوند هم اکنون به بالای ۷۶ درصد رسیده است و تنها چهار روستای کیاشهر از لوله کشی آب شرب برخوردار نیستند که بنده این قول را می دهم که انشالله با تلاش مدیران به زودی تمامی روستاهای ما از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

    بخشدار کیاشهر با بیان اینکه تمامی ۳۳ روستای بخش کیاشهر از فناوری اینترنت بهره مند هستند، گفت: همچنین بسیاری از روستاهای کیاشهر از لحاظ پوشش شبکه داده های تلفن همراه از ۳G به ۴G تبدیل شده اند که نشان دهنده این است که ما در تلاشیم تا در بخش کیاشهر همگام با علم و شرایط روز در مسیر توسعه حرکت کنیم.

    وی افزود: بندر کیاشهر در بسیاری از مباحث زیرساخت های عمرانی و دیگر موارد از بخش های دیگر جلوتر بوده و پیشگام است، البته این بدین معنا نیست که مشکلاتی وجود ندارد، مشکلات هست اما انشالله با همدلی و همکاری این مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

    حاجی پور تاکید کرد: دولت تدبیر و امید حقیقتا عملکرد بسیار خوب و کارنامه قابل دفاعی را در بخش کیاشهر به یادگار گذاشته است، از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۶ در کیاشهر ۲۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر صد و دوازده میلیار تومان به بهره برداری رسیده است.

    وی افزود: امسال در هفته دولت ۳۲ پروژه در حوزه های برق، راه، مخابرات و … با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان آماده افتتاح داریم که انشالله با دستان امام جمعه عزیز و سایر مسئولین افتتاح شده و به بهره برداری خواهند رسید.

    بخشدار بندر کیاشهر تصریح کرد: بنده و مدیران بخش تمام تلاشمان برای این خواهد بود که گره ای از مشکلات مردم وا کرده و با همدلی دست به دست هم دهیم تا به سمت رشد و توسعه بندر کیاشهر حرکت کنیم چرا که اعتقاد داریم بندر کیاشهر باید به جایگاه حقیقی خود برسد، انشالله با بهره گیری از ظرفیت ها و پیشینه تاریخی بخش کیاشهر این بخش را به عنوان الگوی مناسبی از توسعه در استان معرفی کنیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.