جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتشار تصویر نظارت عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها !
    04 شهریور 1396 - 14:00
    شناسه : 80541
    0

    پس از ماجرای عکس و متن عجیب و پرحاشیه منتشر شده در کانال نماینده لنگرود اینبار تصویر جالبی از عضو شورای شهر لاهیجان در کانال شهرداری این شهر منتشر شده است! اختصاصی «بامردم»، نقی شیخ شعربافان پس از برهم خوردن پیش بینی هایش برای کسب نایب رییسی شورای شهر لاهیجان، در راستای عمل به وظیفه […]

    پ
    پ

    پس از ماجرای عکس و متن عجیب و پرحاشیه منتشر شده در کانال نماینده لنگرود اینبار تصویر جالبی از عضو شورای شهر لاهیجان در کانال شهرداری این شهر منتشر شده است!

    نقی شیخ شعربافان - انتشار تصویر نظارت عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها ! - انتشار

    اختصاصی «بامردم»، نقی شیخ شعربافان پس از برهم خوردن پیش بینی هایش برای کسب نایب رییسی شورای شهر لاهیجان، در راستای عمل به وظیفه نظارتی خود به سراغ بازدید و سرکشی از خیابان ها و معابر رفته است!

    ظهر امروز تصاویری از آقای شعربافان عضو شورای شهر لاهیجان در کانال روابط عمومی شهرداری این شهر منتشر شده است که وی را در حال بازدید و نظارت از روند اجرای پاکسازی عمومی معابر توسط پاکبانان زحمت کش شهرداری نشان می دهد!

    ظاهرا در شهر لاهیجان سوژه و مورد بهتری برای بازدید و نظارت و صد البته ثبت تصویر و انتشار آن در فضای مجازی وجود نداشته که این عضو تقریبا با سابقه شورا، خاکروبی و نظافت خیابان ها را برای نظارت انتخاب کرده است!

    گفته می شود شیخ شعربافان تنها دیپلمه شورای شهر لاهیجان است که به واسطه یک دوره حضور نصفه و نیمه اش در شورا توانسته کاندیدا این دوره و در نهایت عضو شورای پنجم شود.

    شایان ذکر است در اقدامی مثبت در اولین روز مدیریت مرتضی پور به عنوان سرپست شهرداری لاهیجان، معابر و خیابان های این شهر پاکسازی عمومی شدند.

    عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها 2 - انتشار تصویر نظارت عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها ! - انتشار عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها 1 - انتشار تصویر نظارت عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها ! - انتشار

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “انتشار تصویر نظارت عضو شورای شهر لاهیجان بر نظافت خیابان‌ها !”
    1. این چه کاریه آخه واقعا حرکت خنده داریه

      پاسخ
    2. خخخخخ وای دمتون گرم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.