جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند
    04 شهریور 1396 - 14:40
    شناسه : 80562
    0

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه پوشش ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان مهم‌ترین وظیفه پلیس راهنمایی است، اظهار داشت: هرساله با بازگشایی مدارس والدین دانش […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند.

    محمدرضا محمدی 1 - رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند - رانندگان
    سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه پوشش ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان مهم‌ترین وظیفه پلیس راهنمایی است، اظهار داشت: هرساله با بازگشایی مدارس والدین دانش آموزان با انتخاب سرویس مدارس برای فرزندان خود مواجه هستند و در این راستا نیز جلسات مشترکی با حضور شهرداری، آموزش و پرورش، تاکسیرانی و پلیس و… جهت هرچه بهتر سامان دهی دانش آموزان برگزار می شود.
    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رانندگان پس از گذراندن دوره آموزشی، معاینه فنی و احراز سلامت کارت سرویس مدارس را دریافت می کنند، تصریح کرد:‌ بیمه سرویس مدارس باید بیمه عمومی باشد تا در صورت وقوع خسارت بتواند خسارات را از طریق بیمه عمومی تامین نماید.
    وی با تاکید بر اینکه رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند، خاطرنشان کرد: نقص فنی، عدم صلاحیت راننده، نداشتن برچسب و کارت سرویس مدارس، سوار کردن بیش از حد مجاز دانش آموزان و نداشتن معاینه فنی از جمله مواردی است که پلیس حتما برابر وظایف خود با آنها برخورد خواهد کرد.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه برخی از اولیاء خود از رانندگان غیر مجاز و فاقد صلاحیت برای حمل و نقل دانش آموزان و به عنوان سرویس مدرسه انتخاب می کنند، اظهار داشت: مسئولیت انتخاب رانندگان فاقد صلاحیت، بر عهده خود اولیا خواهد بود.
    سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه مسولان مدارس باید اهمییت موضوع و مسئولیت رانندگان سرویس مدارس را به آنان گوشزد کنند و از رانندگان متاهل که دارای گواهینامه مجاز بوده و تخلفات عمده نداشته باشند، استفاده نمایند، تصریح کرد: والدین دانش آموزان مطمئن باشند که سخت گیری پلیس در خصوص سرویس مدارس صرفا برای ارتقاء ایمنی دانش آموزان و آسایش خانواده هاست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.