پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نظام، خط قرمز همه جناح ها است
    04 شهریور 1396 - 14:52
    شناسه : 80595
    0

    فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: نظام جمهوری اسلامی خط قرمز همه جناح هاست.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری به «بامردم»، مهندس اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان که به مناسبت هفته دولت در جمع نماز گزاران انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: نظام جمهوری اسلامی خط قرمز همه جناح هاست.

    فرماندار سیاهکل - نظام، خط قرمز همه جناح ها است - جناح

     

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری به «بامردم»، مهندس اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان که به مناسبت هفته دولت در جمع نماز گزاران انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و اشاره به این نکته که شهید رجایی و باهنر از شهدای ترور هستند گفت: مشکلات زیادی را آمریکا و کشورهای زورگو و ظالم برای ما همواره درحال به وجود آوردن هستند باید فارغ از هیچ نوع جناح بندی به کشور خدمت کنیم، نظام جمهوری اسلامی خط قرمز همه جناح هاست .
    وی در ادامه ضمن بر شمردن خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان و پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد افزود: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان وقت زیادی صرف شد تا تقسیم بودجه شود، مبلغ بودجه سیاهکل قابل ملاحظه نیست و این مبلغ را طوری تقسیم کردیم که اولویت ها دیده شود و به پروژه های خاص تخصیص دادیم که از هر حیث از اهمیت بالایی برخوردار بوده باشد .
    مهندس اسلامی خاطر نشان کرد در بحث مدیریتی، سیاهکل یک ابر شهرستان است که باید با این بودجه کم آن را درست مدیریت کرد .
    وی ادامه داد برای برخی از پروژه ها از جمله ساخت مجتمع فرهنگی سینمایی و ساختمان اداره ثبت اسناد بودجه قابل ملاحظه ای اختصاص داده ایم ضمن اینکه 730 میلیون تومان برای استخر بانوان سیاهکل به لحاظ اهمیت پروژه و مشقت هایی که بانوان به جهت رفت و آمد به شهرستان همجوار داشتند در نظر گرفته شده است که امیدواریم در آینده نزدیک حداقل در هفته تربیت بدنی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد .
    فرماندار سیاهکل همچنین با اشاره به حضور اخیر دکتر نجفی استاندار گیلان در شهرستان و بازدید از زمین 90 هکتاری دیسام این نوید را داد که انشاا… مراحل قانونی آن جهت واگذاری به سرمایه گزاران بخش خصوصی بزودی انجام پذیرد.
    وی در بحث تخصیص اعتبار برای آبیاری قطره ای باغات بخش دیلمان و پیرکوه همچنین اعتبار برای تامین آبیاری باغات چای بخش مرکزی که اقداماتی نیز در اینخصوص صورت پذیرفته سخن به میان آورد و در بحث پرداخت معوقات بهای برگ سبز چای نیز از پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و متولیان امر در سازمان چای تقدیر و تشکر نمود.
    فرماندار سیاهکل در خصوص مشکلات ضعف برق و خرابی های شبکه نیز گفت: با پیگیریها و رایزنی های صورت گرفته مدیریت برق استان اعتبار جهت تقویت شبکه و تهیه کابل خود نگهدار برای شهرستان در نظر گرفته شده که یکی از مزایای آن علاوه بر صهولت در برقرسانی در مواقع وضعیت بحرانی خسارت کمتری به شبکه وارد می شود و قطع برق کمتری خواهیم داشت . آقای اسلامی ابراز امیدواری نمود که با پایان یافتن کار گاز رسانی به تمامی روستاهای مشمول طرح که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید، شهرستان سیاهکل به عتوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.