سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماحصل اجرای فاز اول پروژه بند «ق» در گیلان؛ بهره مندی ۱۱۰ هزار خانوار روستایی از گاز
    04 شهریور 1396 - 15:58
    شناسه : 80670
    0

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به مناسبت هفته دولت با حضور در برنامه رنده رادیویی شهر ما در خصوص وضعیت گازرسانی در استان، عملکرد شرکت گاز را تشریح نمود. مهندس ظهیری در این برنامه ضمن تبریک رروز کارمند به همه کارمندان تلاشگر اظهار داشت: اقدام مدبرانه […]

    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به مناسبت هفته دولت با حضور در برنامه رنده رادیویی شهر ما در خصوص وضعیت گازرسانی در استان، عملکرد شرکت گاز را تشریح نمود.

    ظهیری - ماحصل اجرای فاز اول پروژه بند «ق» در گیلان؛ بهره مندی 110 هزار خانوار روستایی از گاز - 110 هزار
    مهندس ظهیری در این برنامه ضمن تبریک رروز کارمند به همه کارمندان تلاشگر اظهار داشت: اقدام مدبرانه استاندار گیلان در تشکیل کارگروه گازرسانی به استان به سرپرستی معاونت محترم عمرانی استاندار و همدلی و همیاری همه ادارات استان سبب تسهیل روند گازرسانی در استان شده است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بنا بر برنامه ریزی وزارت نفت مقرر گردید با اجرای پروژه بند «ق» ۷۰ هزار خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردار شوند که هم اکنون با همان میزان بودجه، بالغ بر ۱۱۰ هزار خانوار روستایی، ۴۰ درصد بیشتر از میزان مقرر شده از نعمت گاز برخوردار شدند
    وی اظهار داشت: هم اینک پروژه گازرسانی به ۸۰ روستای کوهستانی استان آغاز شده است و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
    مهندس ظهیری عنوان نمود: هم اکنون درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت کاز ۹۵ درصد می باشد و با توجه به محدودیت ۶ میلیون تومان هزینه گازرسانی برای هر خانوار، امیدواریم امکان بهره مندی خانوارهای روستایی استان را به۹۸ درصد افزایش دهیم.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گسترش گازرسانی در استان از افزایش دو برابری تیم های نشت یابی در استان برای تامین امنیت خطوط گاز در استان خبر داد و گفت: افزایش سطح ایمنی گاز تنها با اقدامات شرکت گاز میسر نخواهد شد و رعایت بیشتر و مستمر نکات ایمنی توسط مشترکین عزیز را می طلبد.
    وی ادامه داد: در همین راستا و در جهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در تمام اقشار جامعه، شرکت گاز استان گیلان طرحی را با عنوان سفیران انرژی در تمام نقاط استان به اجرا در آورده است و در این طرح با آموزش نکات مهم در خصوص مصرف درست گاز به مردم و مسؤولین در جهت تحقق این هدف مهم گام بر میدارد.
    ظهیری اضافه کرد: این شرکت در کنار گسترش کمی گاز در استان، گسترش کیفی را نیز سرلوحه کار خویش قرار داده است. وی در این راستا از راه اندازی پروژه های تولید صورتحساب آنلاین گاز و پرداخت تلفنی صورتحساب با همکاری شرکت مخابرات استان خبر داد و گفت: هم اکنون این پروژه ها بصورت آزمایشی در دو شهر رشت و انزلی اجرا شده و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده به زودی در تمام شهرهای استان اجرایی خواهد شد و با اجرای این طرح دیگر نیازی به حضور مشترکین در پای خودپرداز ها و بانک ها نخواهد بود.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه در جهت اجرایی شدن پروژه های بند «ق» در استان بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: هم اکنون ۹۹.۹۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره مند می باشند و استان گیلان بلحاظ و تأمین انرژی پاک، استان سبز محسوب می شود.
    @gasguilan

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.