پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیگیری قضایی مرگ مشکوک دختر جوان در فریدونکنار
    05 شهریور 1396 - 0:13
    شناسه : 80866
    0

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از مرگ مشکوک یک دختر جوان در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: پرونده قضایی در خصوص موضوع فوق تشکیل و با ارجاع به یکی از شعب بازپرسی، در حال تحقیقات قضایی است. به گزارش «بامردم»، به گفته حجت الاسلام والمسلمین اسدا… جعفری در ساعات ابتدایی صبح امروز، یک […]

    پ
    پ

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از مرگ مشکوک یک دختر جوان در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: پرونده قضایی در خصوص موضوع فوق تشکیل و با ارجاع به یکی از شعب بازپرسی، در حال تحقیقات قضایی است.

    پرونده 2 - پیگیری قضایی مرگ مشکوک دختر جوان در فریدونکنار - پیگیری قضایی

    به گزارش «بامردم»، به گفته حجت الاسلام والمسلمین اسدا… جعفری در ساعات ابتدایی صبح امروز، یک دختر جوان حدود ۲۵ ساله در شهرستان فریدونکنار فوت شد و توسط یک خودرو که دو پسر جوان سرنشین آن بودند، در مقابل یکی از بیمارستان‌های فریدونکنار، بیرون از ماشین ر‌ها شده است.

    این مقام قضایی خاطرنشان کرد: دستورات لازم جهت شناسایی مالک و سرنشینان خودرو صادر شده و تحقیقات تحت نظارت دادستان شهرستان و دادستان مرکز استان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

    مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.